امام جمعه گلپایگان:

باید مراقب باشیم تا زمینه‌سازهای فتنه جان نگیرند

حجت‌الاسلام‌ «محمد علاءالدینی» گفت: فتنه تمام نشده و همیشه وجود دارد؛ باید مراقب باشیم تا زمینه‌سازهای فتنه جان نگیرند و از ولایت‌فقیه تبعیت کامل داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 30December 2018

فتنه تمام نشده و همیشه وجود دارد/حماسه نهم دی حاوی صحنه‌هایی به‌یادماندنی است

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «محمد علاءالدینی» امام جمعه گلپایگان، در مراسم یوم‌الله نهم دی در شهرستان شاهرود، با بیان اینکه حقیقت حماسه نهم دی عبودیت و بندگی است، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و عاشق امام حسین (ع) در صحنه حاضر شدند و حقانیت اسلام ناب را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با بیان اینکه امام راحل در وصیت‌نامه و پیام‌های مختلف خود، ملت ایران را از مردم عهد رسول‌الله (ص) و امیرالمؤمنین (ع) بالاتر و بهتر ترسیم کرده‌اند، گفت: آفرین به مردمی که امام توصیف دارد که بهتر از ملت رسول‌الله هستند که پیامبر را درک کرده بودند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: امسال نهمین سالگرد نهم دی است و دست قدرت خدا از آستین مردم بیرون آمد و در جنگ پیروز شدیم و صدام محو شد و مردم ما در نهم دی‌ماه هم فتنه‌گران را محو کردند.

حجت‌الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه حماسه نهم دی حاوی صحنه‌هایی به‌یادماندنی است، افزود: فتنه بوده، هست و خواهد بود و در قرآن کریم بارها بر فتنه‌های مختلف از جمله مال، فرزند و ثروت تأکید شده است.

امام جمعه گلپایگان عنوان کرد: فتنه تمام نشده و همیشه وجود دارد؛ باید مراقب باشیم تا زمینه‌سازهای فتنه جان نگیرند و از ولایت‌فقیه تبعیت کامل داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علاءالدینی ادامه داد: باید در این برهه مسؤلیت‌شناس باشیم و چهار شاخصه مهم مسلمانی، شیعه، منتظر امام عصر (عج) بودن و همیشه در صحنه ماندن را باید در نظر داشته باشیم.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: این شاخصه‌ها سبب پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با فتنه‌ها شد و باید تلاش کنیم تا حضور در صحنه را نگه داریم؛ در حالی که دشمن تلاش دارد این حضور نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها