بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

حماسه 9 دی پایبندی امت بزرگوار ایران اسلامی به انقلاب و ولایت است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی به‌مناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 30December 2018

حماسه 9 دی پایبندی امت بزرگوار ایران اسلامی به انقلاب و ولایت استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه 9 دی خوی استکبارستیزی مردم ایران اسلامی را به رخ دوست و دشمن کشید و این پیام را به جهانیان اعلام کرد که مردم متدین ایران همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب امام خمینی و شهدای عظیم الشان به ویژه مکتب عاشورا با کسی تعارف ندارند.

اگر در فتنه 88 نظاره­‌گر تجمع دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج از کشور به ویژه انگلیس مکار و عده‌­ای مقام طلب نادان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل هزاران خون شهید است بوده‌ایم، اما در عین حال شاهد ایجاد حماسه­‌های بزرگ و ستودنی از سوی یاران انقلاب به ویژه مردم ولایت مدار ایران عزیز بودیم اهمیت توطئه از نظر رهبر فرزانه انقلاب همین بس است که معظم له 8 ماه فتنه را با  هشت سال دفاع مقدس مقایسه کردند و حرکت بزدلانه دشمنان را به یاران انقلاب تذکر دادند که مواظب نیرنگ دشمن باشند.

اگر کسی، گروهی، حزبی، جریان سیاسی ادعای دلسوز نظام دارند باید خط قرمز نظام که همانا حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است رعایت کرده و در راستای اعتلای اقتصادی، سیاسی، مذهبی و فرهنگی کشور بزرگ ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در جهت رسیدن انقلاب به آرمان‌های بزرگش تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و به امید الهی تحویل پرچم انقلاب به صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) تلاش کند.

در پایان اعلام می­‌دارد که ملت عزیزان ایران اسلامی و نیرو­های مسلح همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و هستند و حاضرند در این راه جان خود را تقدیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار