نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

سال ۸۸ همه دشمنان برای براندازی نظام بسیج شده بودند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تمام دشمنان در سال ۸۸ بسیج شده بودند و اروپایی‌ها نیز برای این‌که در این توطئه عقب نمانند به میدان آمدند و با اطمینان کامل اعلام می‌کردند که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران قطعی است.
کد خبر: ۳۲۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 30December 2018

سال 88 همه دشمنان برای براندازی نظام بسیج شده بودندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، آیت‌الله «سیدمحمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در مراسم گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی در سنندج، با بیان این‌که حماسه ۹ دی روز افتخار و پیروزی ملت ایران در امتحان الهی بود، اظهار داشت: خداوند انسان‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد و پس از پیروزی، به آن‌ها درجه و مقام می‌دهد و در این خصوص، امت اسلامی نیز استثناء نیستند.

وی حماسه ۹ دی را مدال افتخار بر سینه ملت ایران دانست و ادامه داد: تمام دنیا برای خلق حماسه ۹ دی به ملت ایران آفرین گفتند، چون فتنه ۸۸ فتنه‌ای پیچیده بود و سال‌ها بر روی آن کار و هزینه کرده بودند و گمان می‌کردند که همه زمینه‌ها برای سقوط نظام فراهم است و عاملین فتنه نیز به آن اذعان داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان این‌که دشمن به اندازه‌ای از سقوط نظام اطمیان داشت که حتی خود رئیس جمهور آمریکا نیز پای کار آمد، ابراز داشت: اروپایی‌ها نیز یکی پس از دیگری در تلاش بودند تا در رقابت سقوط نظام ایران عقب نمانند و برای خلق فتنه ۸۸ سرمایه‌گذاری‌های کلانی کردند، اما خداوند عاقبت ملت ایران را پیروز کرد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تأکید بر این‌که در خصوص فتنه ۸۸، دشمن حساب شده در بین خواص نفوذ کرده بود، به قدرت و اقتدار ایران اشاره کرد و ابراز داشت: امروز ملت ایران در همه زمینه‌ها قدرتمند است و روز به روز نیز به این قدرت اضافه می‌شود و دشمن هم به آن اذعان دارد.

وی گفت: دشمن با تحریم اقتصادی و عملیات روانی خواست ایران را به آشوب بکشاند و اکنون می‌بینیم که این آشوب‌ها دامن‌گیر خودشان شده و کشوری مانند فرانسه که ادعای دموکراسی دارد، در نهایت بی‌رحمی معترضان را سرکوب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به این‌که آمریکا نمی‌تواند تکیه‌گاه باشد، چون عهد و پیمان را نمی‌فهمد، ادامه داد: آمریکا این همه در عراق هزینه کرد، اما رئیس جمهورش چندساعتی دزدکی به این کشور وارد می‌شود و فوراً آن‌جا را ترک می‌کند، یا اینکه گفتند در سوریه می‌مانیم و ایران باید برود، پس چه شد چرا فرار کردند؟!

وی گفت: آمریکایی‌ها گفتند ایران را تحریم نفتی می‌کنیم و نباید یک قطره نفت صادر کند، اما چون فهمیدند که نمی‌توانند ایران را محدود کنند کوتاه آمدند و عنوان کردند اشکال ندارد و ایران می‌تواند با این کشور‌ها دادوستد نفتی کند!

وی با بیان این‌که همه این‌ها بیان‌گر قدرت و اقتدار نظام اسلامی است، عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است، اکنون این مهم ثابت شده است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی بیان کرد: ارکان نظام اسلامی، رهبری و مردم هستند و وقتی که مردم آگاهی و بصیرت و شناخت داشته باشند و از رهبری دانا و فرزانه برخوردار باشند، روز به روز به قدرت آن‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار