سردار شریف:

اسلام، رهبری و مردم سه پایه اساسی انقلاب اسلامی است

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: اسلام، رهبری و مردم سه پایه اساسی انقلاب اسلامی است، لذا مردم صاحبان اصلی این نظام هستند که بعد از هشت ماه تحمل و صبر برای بازگشت همه به قانون و فرامین رهبری زمانی که دیدند در حال مصامحه هستند خودجوش در 9 دی به میدان آمدند و ثبات قدم ملت ایران، دشمنان را ناامید کرد.
کد خبر: ۳۲۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 30December 2018

اسلام، رهبری و مردم؛ سه پایه اساسی انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه جدای از فرآیند انقلاب اسلامی نیست و فرصت طلایی شناخت دشمن برای بازگشت به ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: جوانان ما که عمده جمعیت ما را تشکیل می دهند نه انقلاب را دیدند و نه دوران سال دفاع مقدس و مبارزه نفس گیر با دشمن در کردستان، ترکمن صحرا و مرزها را، هر آنچه را که می دانند خاطرات ناقصی بود که در رسانه های ما نقل شده اما به فتنه دشمنان در سال 88 به خوبی پی بردند.

سردار شریف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در سال 88 اصلی‌ترین مسائلی که انقلاب با آن مواجه شد توطئه امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود، صرف نظر از اینکه برخی با کج سلیقگی سعی می کنند این موضوع را صد در صد داخلی بدانند، این در حالی است که طراحی و سازماندهی فتنه در آن زمان برای انتخابات بود و اولین بار هم اتفاق نمی‌افتاد، به صورت جدی و هدفمند وجود داشت.

این مسئول عنوان کرد: یکی از شاخص‌های انقلاب در نظام مردم سالاری دینی که به امت اسلامی هدیه کرد دادن امور دست کسانی است که از پای صندوق رای مردم انتخاب می‌شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه انتخابات 88 یکی از انتخابات نمونه در دوران انقلاب بود، افزود: دشمن این را نمی خواست که کام مردم در سی امین سالگرد انقلاب شیرین باشد و آن جریان را یک اتفاق تلخ و دوستداران انقلاب را متاثر کرد.

شریف با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برای ما تقویت دفاعی کشور را به همراه داشت و پیشرفت‌های حوزه دفاعی از دل دفاع مقدس بیرون آمد، گفت: قطعا 9 دی از هزینه‌های فتنه فرصت خلق کرد.

وی سه پایه اساسی انقلاب اسلامی را اسلام، رهبری و مردم بیان کرد و گفت: حضور توده مردم فتنه 88 را پایان داد. مردم صاحبان اصلی این نظام هستند که بعد از هشت ماه تحمل و صبر برای بازگشت همه به قانون و فرامین رهبری زمانی که دیدند در حال مصامحه هستند خودجوش در 9 دی  و برخی در هشت دی به میدان آمدند و ثبات قدم ملت ایران، دشمنان  را نا‌امید کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور بیاد ماندنی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 88 موجب یأس و سرخوردگی عوامل توطئه عظیم بود و ملت یکبار دیگر با بصیریت، شجاعت و شهامت پای کار انقلاب آمدند.

شریف تاکید کرد: فرزندان شما در سپاه پاسداران تمام حرکات و طراحی‌های دشمن را دقیق و به موقع مطالعه و برای همه آنها نسخه‌های مناسب را طراحی می‌کند. امروز کشوری هستیم که در منطقه نا‌امن، امن‌ترین کشور منطقه هستیم و این هدیه الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار