امام جمعه شهرستان نور:

یوم الله «9 دی» روز بصیرت و شناخت لازم در مسیر زندگی است

امام جمعه شهرستان نور گفت: یوم الله 9 دی روز بصیرت و شناخت لازم و کافی در مسیر زندگی است.
کد خبر: ۳۲۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 30December 2018

یوم الله «9 دی» روز بصیرت و شناخت لازم در مسیر زندگی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «قنبرعلی احمدی» امام جمعه شهرستان نور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و گرامیداشت ارتحال آیت‌الله «سید محمود شاهرودی» که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یوم الله 9 دی روز بصیرت و شناخت لازم و کافی در مسیر زندگی است.

وی افزود: در سال 88 عده‌ای با سرکردگی سران فتنه و با اجرای برنامه‌های دشمن به ظاهر به نتیجه انتخابات اعتراض و آن را به اغتشاش تبدیل و شعار تقلب را مطرح کردند تا اهداف دشمن در کشور پیاده و به بهانه انتخابات اصل نظام و انقلاب را نشانه رفتند تا جایی که به مقدسات اهانت کردند و عاشورا مشخص شد که بحث انتخابات و نتیجه آن نبود بلکه هدف نابودی انقلاب و براندازی نظام است.

امام جمعه شهرستان نور بزرگداشت 9 دی را در حقیقت صیانت از انقلاب و حمایت از مردم دانست و از دستگاه‌های مسئول خواست تا با نظارت و تدبیر لازم قیمت‌ها را کاهش دهند.

این مسئول به تلاش همه جانبه دشمن برای ضربه به اصل نظام و ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: در سال 88 که بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق رای حاضر شدند و اعلام کردند ما اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه را قبول داریم، عوامل خارجی در اتاق فکر خود برنامه‌ریزی انقلاب مخملی و رنگین را برای ایران پیش بینی و عوامل داخلی قصد داشتند همان را در داخل کشور اجرایی کنند و به خیابان‌ها آمدند.

احمدی از دیگر درس‌های 9 دی را وحدت و همدلی و اتکای به خود و داشته‌های خود عنوان کرد و گفت: اتکای به خود در واقع تقویت اقتصاد مقاومتی و خروج از بحران کنونی و مشکلات اقتصادی است.

وی تصریح کرد: مردم موجودیت انقلاب و نظام اسلامی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند و این خواب پریشان دشمن است که چنین می‌پندارد، حماسه 9 دی در حقیقت بحث عملی اجرای قانون است که اگر اعتراضی هم هست از مسیر قانونی پیگیری شود با شورش و اغتشاش و استفاده از احزاب نمی‌توان به دنبال حق بود.

این مسئول متذکر شد: ملت ایران به ولایت فقیه و جایگاه ولایت افتخار می‌کند و همواره از این جایگاه دفاع کرده و پای بیعت با ولایت ایستاده و اجازه خدشه به آن را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها