آلیا به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری دومین همایش خواهران شهدا به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین همایش خواهران شهدا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) توسط کانون پیام‌آوران شهدا خبر داد.
کد خبر: ۳۲۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ - 31December 2018

برگزاری دومین همایش خواهران شهدا به مناسبت میلاد حضرت زینب (س)فاطمه آلیا نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: حدود هفت سال، تعدادی از خواهران شهدا در قالب سازمان‌های مردم نهاد (NGO)کانونی را تحت عنوان «پیام آوران عاشورا» تشکیل داده‌اند. حدود یک سال و نیم است که این NGO به طور رسمی فعالیت می‌کند. جلسات این کانون به طور مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از بزرگ ترین اجتماع‌های خواهران شهدا در سالروز ولادت حضرت زینب (س) است.

دومین همایش خواهران شهدا نیز به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) 20 دی سالجاری با حضور حجت الاسلام حیدری کاشانی کارشناس مذهبی و مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار خواهد شد. مکان برگزاری این مراسم هنوز قطعی نشده است.

آلیا دیدار با خانواده شهدا، محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی، شب خاطره خواهران شهدا و ... را از جمله برنامه‌های کانون پیام آوران عاشورا برشمرد و عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی سالانه از سوی خواهران شهدا در سطح کشور برگزار می‌شود تا سبک زندگی شهدا در کشور ترویج یابد.

وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه ایام دهه فجر مصادف با ایام فاطمی است، از این رو در قالب نشست فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی طی 40 ساله گذشته را بیان خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها