سردار غیب‌پرور در تبریز:

روزی نیست که آمریکا علیه کشور و مردم ایران فتنه نکند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنی آمریکا در دوره‌های مختلف، متفاوت است، گفت: دشمنی آمریکا همواره با ما بوده و روزی نیست که آمریکا علیه کشور و مردم ایران فتنه نکند.
کد خبر: ۳۲۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ - 30December 2018

روزی نیست که آمریکا علیه کشور و مردم ایران فتنه نکندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ پاسدار «غلام‌حسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم گرامی‌داشت یوم‌الله 9 دی که در مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، با قدردانی از مردم آذربایجان، اظهار داشت: مردم آذربایجان در به وجود آمدن انقلاب اسلامی، حمایت از دفاع مقدس و در طول دوران انقلاب، همواره از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردمان آذربایجان، مردمی هستند که بیش از ده هزار شهید به اسلام عزیز و در راه انقلاب تقدیم کرده‌اند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به ابعاد شکل‌گیری انقلاب اسلامی، عنوان داشت: انقلاب اسلامی یک اتفاق عجیب و نمونه است؛ چراکه قبل از انقلاب اسلامی، هرچه کردند تا حکومت دینی تشکیل گردد، نشد.

وی افزود: چه تعداد از علمای ما در این راه شهید شدند تا اینکه یک‌بار دیگر ندای عاشورا را از حلقوم مبارک امام خمینی (ره) دریافت کردیم و درحال حاضر بعنوان تحفه‌ای تازه در دستان ماست و این انقلاب از نظر غیر دینی پس از انقلاب فرانسه نسخه‌‌ای برای اداره جامعه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی سخنان در خصوص جدایی دین از سیاست، تاکید کرد: قرن‌ها به گوش‌ ما خواندند که دین توانایی اداره کشور را ندارد و جسارت را تا جایی پیش بردند که گفتند دین آفت است.

وی ادامه داد: اما مردم ایران برپایه‌ اسلام عزیز قیام کردند و انقلاب اسلامی موجب ساقط شدن حکومت پهلوی شد.

جانشین فرمانده کل قوا در امور بسیج با اشاره به نگاه ملتمسانه برخی مسئولان به آمریکا، گفت: انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورا است و با این ویژگی آیا توقع داشتیم دشمن آرام بنشیند؟

وی ادامه داد: کسانی که تصور می‌کردند آمریکا به ما لبخند خواهد زد از دو صورت خارج نیستند؛ یا از سر ناآگاهی است یا دست‌شان با آمریکا در یک کاسه است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به روح مردم‌سالاری حاکم بر نظام اسلامی، تاکید داشت: کدام کشور را سراغ دارید که هرسال یک انتخابات داشته باشد، انتخابات ریاست جمهوری از ابتدای انقلاب بوده و ادامه هم خواهد داشت.

وی با اشاره به تدارک دشمنان در انتخابات سال 88 ابراز داشت: در این انتخابات، دشمنان با نیت انجام انقلاب مخملی وارد انتخابات شده بودند و این را گفته بودند که این شیوه از انقلاب‌ها را در ایران هم امتحان خواهیم کرد و علنا اعلام کردند که هدف از این اقدامات براندازی نظام و انقلاب اسلامی است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات، گفت: ایجاد زلزله در فضای سیاسی کشور، یک بهانه می‌خواست و آنهم بهانه تقلب بود به طوری که جبهه معاند داخل کشور با تشکیل کمیته صیانت از آرا در پی زمینه چینی برای این بهانه بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه، افرادی با تکرار واژه تقلب باورشان شده بود که واقعا در انتخابات تقلب شده است، تصریح کرد: کلینتون و نتانیاهو در قضایای پس از انتخابات ریاست‌جمهوری به ظاهر دل سوز ملت ایران شده بودند.

وی تاکید داشت: در انتخابات سال 88 عده‌ای فریب خوردند و بعضی‌ها لجبازی کردند که این لجبازی تا به امروز هم ادامه داشت است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به انتخاب رنگ سبز از سوی طرفداران موسوی، اظهار داشت: رنگ سبز بود، رنگی بود عموم مردم سادات عزیز را با آن رنگ می‌‌شناختند درحالی که بی‌انصاف‌ها شال سبز را درگردن سگ انداختند و از همان ابتدا به دشمنی با خدا برخاستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از همراهی سران فتنه از حمایت‌های رئیس جمهور وقت آمریکا تصریح کرد: اگر شما فرد صالحی بودید، زمانی که رئیس جمهور آمریکا از شما تعریف می‌کرد باید می‌لرزیدید.

وی با اشاره به نماز جمعه تاریخی به امامت رهبر انقلاب در سال 88 یادآور شد: در آن نماز همه مردم از سخنان رهبر انقلاب گریه کردند و خدا از شما فتنه‌گران نگذرد که شما باعث این آسیب‌ها شدید.

سردار غیب‌پرور با اشاره به حوادث و آشوب‌های روز عاشورای سال 88 اظهار داشت: در روز 6 دی، به پرچم‌ها و تکیه‌های حسینی حمله کردند اما این‌ رفتار، با آتش زدن سطل‌های زباله فرق داشت؛ چراکه به حسین بن‌علی (ع) توهین شد.

وی با اشاره به ابعاد یوم‌الله 9 دی، افزود: این روز تبلور غیرت دینی و حضور اراده خدا بر زمین بود اما آن‌هایی که خودشان را به نفهمی زدند بازهم نخواهند فهمید.

سخنران ویژه مراسم روز بصیرت تبریز تاکید کرد: سران فتنه آنقدر لجباز هستند که از عذرخواهی به پیشگاه ملت ایران خودداری می‌کنند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه دشمنی آمریکا در دوره‌های مختلف، متفاوت است، عنوان داشت: دشمنی آمریکا همواره با ما بوده و روزی نیست که آمریکا علیه کشور و مردم ایران فتنه نکند.

وی در پایان افزود: اگر مومن به اسلام و خون شهدا باشیم، قطعا پیروز بوده و بساط آمریکا و رژیم صهیونیستی جمع را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار