تقدیر مدیرکل صدا و سیمای فارس از فرمانده انتظامی شیراز

محمدتقی سهرابی در راستای کسب عنوان مدیر برتر ناجا توسط فرمانده انتظامی شیراز از وی تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۳۲۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 31December 2018

تقدیر مدیر کل صدا و سیما فارس از فرمانده انتظامي استانبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «محمدتقی سهرابی» به همراه جمعی از معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز فارس با حضور در دفتر سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک به وی در راستای کسب عنوان «مدیر برتر ناجا» از تلاش‌های پلیس فارس تقدیر و تشکر کردند.

سهرابی گفت: با فعالیت‌های سردار «گودرزی» و مجموعه تحت امر، کسب عنوان مدیر برتر ناجا دور از انتظار نبود که این افتخار حاصل وقت‎گذاری، دقت و فرماندهی خوب سردار گودرزی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: سردار گودرزی هم از نظر علمی و هم از نظر سازماندهی و مدیریت مجموعه تحت امر خود الگو است. امنیت موجود در استان فارس با توجه به مشکلات فراوان و پهناور بودن استان، خوب و مطلوب است که این موضوع جای شکرگزاری دارد.

سهرابی افزود: بار سنگینی در حوزه‌های مختلف بر دوش نیروی انتظامی است و مأموران ناجا با همه توان خود در تعطیلات، سرما و گرما اقدامات خود را انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ در این دیدار توسط مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، لوح تقدیری به دلیل کسب عنوان مدیر برتر ناجا به سردار «گودرزی» اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار