فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز:

خباثت‌ دشمنان در ۴۰ سالگی انقلاب به اوج خود رسیده است

«سیدحسین حسینی» با بیان اینکه دشمنان ما امروز تلاش می‌کنند تا با ایجاد نارضایتی اجتماعی میان مردم، پایه‌های نظام اسلامی را سست کنند، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خباثت‌های دشمنان به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۳۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 01January 2019

خباثت‌ دشمنان درچهل سالگی انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «سیدحسین حسینی» امروز (سه‌شنبه) در نشست بصیرت‌افزایی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز، اظهار داشت: در شرایط فعلی تکیه آمریکا و منافقین خارج‌نشین، ایجاد نارضایتی اجتماعی برای برهم زدن روح و روان مردم است تا از این طریق پایه‌های نظام اسلامی را سست کنند.

وی ادامه داد: از دی‌ماه ۹۶ راهبرد استکبار و منافقین خارج‌نشین ایجاد مشکلات اقتصادی در جهت نارضایتی عمومی بین مردم بود که به شکست انجامید.

حسینی افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خباثت‌های دشمنان به اوج خود رسیده است تا این‌طور نشان دهند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و توانایی حل مشکلات اقتصادی ندارد.

وی بیان کرد: اغلب مشکلات معیشتی ریشه در نحوه مدیریت داخلی دارد که با برنامه‌ریزی و اتحادی که میان مسئولان شکل گرفته است، از این شرایط عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز ادامه داد: در اینکه دشمنان به‌دنبال تغییر نظام هستند، شکی نیست و اگر این حجم تبلیغات و دسیسه‌ها هرجای دنیا اتفاق می‌افتاد آن نظام متزلزل می‌شد، ولی درانقلاب ما با پشتیبانی مردم این طراحی‌ها راه به جایی نبرده است.

وی تأکید کرد: قطعاً دشمنان ۴۰ سالگی انقلاب را برنمی‌تابند و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی سعی در ایجاد نارضایتی و ناامیدی دارند که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها