فرمانده بسیج قوه قضاییه خبر داد؛

تشکیل بانک اطلاعاتی شهدای قوه قضائیه

فرمانده بسیج قوه قضائیه از تشکیل بانک اطلاعاتی شهدای این قوه و جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدسی ۹۲۳ نفر از کارکنان دستگاه قضا خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ - 02January 2019

تشکیل بانک شهدای قوه قضائیه/ جمع‌آوری ۹۲۳ خاطره رزمندگان قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محمد رضا صارمی» مسؤول مستندسازی دستگاه قضا و فرمانده بسیج قوه قضائیه روز چهارشنبه در چهارمین جلسه مسئولین مستندسازی نقش و عملکرد قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سه قوه باید عملکرد خود در دفاع مقدس را مستندسازی کنند و در اختیار نسل جوانان قرار دهند، اظهار داشت: از بهمن سال ۹۶ طبق ابلاغیه، کار مستندسازی در کل دستگاه قضا ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مستندسازی در چند محور شروع شد، گفت: در ابتدا لیست اسامی شهدای قوه قضائیه در طول هشت سال دفاع مقدس تکمیل و سپس بانک اطلاعاتی شهدای قوه قضائیه تشکیل شد.

صارمی گفت: با کار‌های صورت گرفته، موفق شدیم ۲۸ عنوان کتاب را که در سال‌های دفاع مقدس چاپ و توزیع می‌شد، جمع‌آوری کنیم و امروز به دنبال چاپ مجدد و توزیع این کتاب‌ها هستیم.

وی ادامه داد: با همکاری‌های صورت گرفته، تاکنون ۹۲۳ خاطره از کارکنانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، جمع‌آوری شده است.

فرمانده بسیج قوه قضائیه با اشاره به اینکه به دنبال جمع‌آوری پرونده‌هایی هستیم که طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در قوه قضائیه به آن رسیدگی شده است، گفت: اسامی همه مسئولان قضایی که در طول دفاع مقدس حضور داشتند، جمع آوری شده است که چاپ خواهد شد.

صارمی افزود: ۲۸۶ بخشنامه از شورای عالی قضایی در طول دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار