سردار اشتری خبر داد؛

فعالیت پلیس فتا در ۱۴۶ شهرستان و مرکز استان/ کشف ۸۰ درصد جرایم در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرایم در فضای مجازی نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته که نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌ها و آمادگی‌های خود توانسته بیش از ۸۰ درصد جرایم این حوزه را کشف کند.
کد خبر: ۳۲۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 02January 2019

فعالیت پلیس فتا در ۱۴۶ شهرستان و مرکز استان/ کشف ۸۰ درصد جرایم در فضای مجازیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه پنجمین دوره مراسم دانش‌آموختگی مرزبانی و دریابانی آموزشگاه علمی تخصصی ثامن الائمه (ع) نیروی انتظامی در مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جرایم در فضای مجازی نسبت به سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داشته است که نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌ها و آمادگی‌های خود توانسته بیش از ۸۰ درصد جرایم این حوزه را کشف کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه ما این است که تا پایان سال ۹۸ همه شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای پلیس فتا باشند، گفت: هم‌اکنون در ۱۴۶ شهرستان و مرکز استان پلیس فتا فعالیت می‌کند و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم از سوی دولت بتوانیم در سایر شهر‌ها نیز پلیس فتا را راه اندازی کنیم.

وی درباره تجهیزات واگذار شده، گفت: نیرو‌های ما با توجه به تعهد، تخصص و جانفشانی‌های خود توانسته‌اند مأموریت‌ها را به خوبی انجام دهند، آمار رضایتمندی مردم از ناجا که توسط دستگاه‌های بیرونی انجام شده گواه این صحبت ما است.

سردار اشتری اضافه کرد: برخی از تجهیزات در مرز توسط وزارت دفاع به نیروی انتظامی تحویل داده شد، ولی بخش اعظمی از آن باقی مانده که امیدواریم دولت و مجلس شورای اسلامی در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهند تا وزارت دفاع تجهیزات را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با عزیزان در ستاد کل و وزارت دفاع برگزار شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز ناجا برای انجام بهتر مأموریت‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار