مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان:

مسابقه «برگ چهلم» در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه فجر با هدف بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 09January 2019

مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه فجر در لرستان بر گزار می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «فرشته طهماسبی» مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان امروز در جمع خبرنگاران از فراخوان سراسری شرکت در مسابقه «برگ چهلم»  ویژه دهه فجر در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در استان برگزار خواهد شد.

طهماسبی افزود: در بخش مسابقه کتابخوانی که با عنوان «احیاگر قرن» برگزار می‌شود، کتاب «درس‌هایی از امام خمینی (ره)» نوشته رسول سعادتمند به عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده و علاقمندان به شرکت در این بخش از مسابقه می‌توانند برای دانلود فایل pdf این کتاب و دریافت برگه شرکت در مسابقه، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به آدرس اینترنتی lorestanpl.ir و یا نزدیک ترین کتابخانه عمومی در سراسر استان مراجعه کنند.

وی گفت: برای شرکت در مسابقه نقاشی که برای رده سنی کودک (۱۱ - ۷ سال) در نظر گرفته شده است، علاقمندان می‌توانند پس از دریافت برگه‌های ویژه شرکت در مسابقه از کتابخانه های عمومی، جذاب‌ترین بخش از کتابی که با موضوع انقلاب اسلامی مطالعه کرده‌اند را نقاشی و تصویرسازی کنند و آن را به یکی از کتابخانه‌های عمومی سطح استان تحویل دهند.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «نوگلان انقلاب» را از دیگر بخش‌های این مسابقه برشمرد و بیان داشت: در این بخش نیز علاقمندان می‌توانند با ارسال حداکثر 3 عکس از حضور پر شور کودکان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری و ارسال آن از طریق پیام رسان‌های «سروش»، «بله» «ایتا» «آی گپ» به شماره ۰۹۹۰۸۱۴۷۶۲۶ نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

طهماسبی مهلت شرکت در مسابقه برگ چهلم را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: به برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه از طرف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار