فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

با صلابت چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم

سردار مرتضی کشکولی گفت: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و به لطف خدا و کوری چشم دشمنان، با صلابت چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.
کد خبر: ۳۲۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ - 09January 2019

با صلابت چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) امروز چهارشنبه در محفل انس و مودت خانوادگی در سپاه شهرستان سلسله با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج اظهار داشت: نقش رزمندگان الشتری در دوران دفاع مقدس بسیار ارزنده بود و خاطرات بسیار خوبی از رزمندگان الشتر ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه الشتر شهری برجسته از نظر فرهنگ و ادب است، گفت: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و به لطف خدا و کوری چشم دشمنان با صلابت چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تبلیغات دشمنان در فضای مجازی برعلیه جمهوری اسلامی ایران، افزود: دشمن جنگ رسانه‌ای و روانی را به راه انداخته است و می‌خواهد بگوید که انقلاب اسلامی هیچ کاری نکرده است، به خاطر مشکلات معیشتی مردم دشمن از این راه وارد شده است.

سردار کشکولی بیان کرد: امام (ره) آمد و بشریت و دین داری را زنده کرد و با طاغوت و طاغوتیان مبارزه کرد؛ باید نگاه کنیم که هدف امام راحل محقق شده است یا نه.

وی با بیان اینکه اکنون چهل سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد که 8 سال آن جنگ بود و 32 سال هم جنگ‌های سیاسی، اقتصادی و روانی، تصریح کرد: ما مفتخریم که جوهره اصلی انقلاب ما دین‌داری است، یکی آرمان‌های انقلاب اسلامی این بود که موانع را برداریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امام (ره) با آمدن خود تمام کاخ‌نشینان را در هم کوبید، خاطرنشان کرد: امام (ره) پس از 2500 سال که مردم نوکر استبداد بودند و رضا شاه و محمدرضا پهلوی نوکر استبداد بودند و به مردم ظلم و جور کردند، مردم‌سالاری دینی را حاکم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار