فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت توجه به فرهنگ اقتصاد مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی

سردار یعقوبعلی نظری گفت: امروز که کشور در عرصه اقتصادی دچار مشکلات معیشتی شده نباید فرهنگ اقتصاد مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.
کد خبر: ۳۲۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ - 12January 2019

سخنرانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مراسم رونمایی کتاب///حرکت در عرصه فرهنگی باید مبتنی بر اندیشه‌­­های انقلاب اسلامی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، مراسم پاسداشت پرستاران ایثارگر و بانوی مبارز انقلابی «بتول خورشاهی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور «محسن مؤمنی شریف» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، «محسن نصرپور» مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، جمعی از پرستاران، خانواده شهدا و فعالان فرهنگی شامگاه شنبه در مشهد برگزار شد.

سردار نظری در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت عقیله بنی­‌هاشم(س) اظهار داشت: در شرایط فعلی و با توجه به جامعیت و تهاجمی که دنیای استکبار علیه انقلاب اسلامی در عرصه­‌های مختلف دارد ما نیز نباید از تلاش و مجاهدت در هیچ عرصه‌­ای غفلت کنیم.

وی افزود: علی‎رغم اینکه در خطوط جبهه مقاومت حضور داریم در عرصه‌­های امنیتی نیز باید هوشیار باشیم و در عرصه فرهنگی که اصل همه حرکت‌­ها است اقدام و عمل مناسب داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: امروز که کشور در عرصه اقتصادی دچار مشکلات معیشتی شده نباید فرهنگ اقتصاد مبتنی بر اصول انقلاب اسلامی را فراموش کنیم و نباید از فرهنگ مبارزه غافل باشیم.

وی در پایان گفت: این محافل و گرامیداشت­‌ها جهت­‌های لازم را در مأموریت­‌هایی که بر عهده داریم به ما نشان می­‌دهد؛ لذا باید بر اساس اندیشه‌­های انقلاب اسلامی حرکت خود را در همه عرصه‌­ها تداوم ببخشیم و پاسخ دندان­‌شکنی به دشمنان بدهیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم «زهرا فدایی»، «زهرا قیداری» و آزاده «سید هادی موسوی محمدی» امدادگران دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند، همچنین در پایان این مراسم از کتاب «راهی برای رفتن» خاطرات شفاهی مبارز انقلابی و جانباز دفاع مقدس «بتول خورشاهی» که توسط «مریم عرفانیان» به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات «سوره مهر» به زیور طبع آراسته شده رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار