معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان مطرح کرد؛

ضرورت نوآوری در برنامه‎های ایام دهۀ فجر

حبیب الله خجسته پور گفت: برنامه های ایام دهه فجر باید به سمت نو آوری حرکت کند تا فضای توام با ناامیدی در سطح جامعه رفع شود.
کد خبر: ۳۲۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 12January 2019

در برنامه های ایام دهۀ فجر باید به سمت نوآوری حرکت کنیمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد،«حبیب‎الله خجسته پور» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان شامگاه شنبه در شورای اطلاع رسانی لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‎های ایام دهه فجر باید به سمت نوآوری حرکت کنیم، اظهار داشت: حرکت جدیدی باید انجام گیرد که فضای توام با ناامیدی که بعضا در سطح جامعه می بینیم را با استفاده از فرصت دهه فجر و همچنین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر هم از بُعد زمانی و هم از بُعد روش باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در این راستا سه رویکرد، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب، فعالیت های دولت تدبیر و امید و اعلام پروژه‎های دستگاهها از هفته دولت تا دهه فجر باید در بُعد اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با تاکید بر استفاده از شیوه های خبری، تحلیلی و امید آفرین برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های ایام دهه فجر، بیان داشت: یکی از ظرفیت های خوبی که در اختیار جامعه قرار دارد فضای مجازی بوده که می توان با استفاده از این فضا اخبار و برنامه های خود را اطلاع رسانی کنیم.

خجسته پور با بیان اینکه دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف است، بیان داشت: در این رابطه باید یک «فجر فاطمی» را برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مشکلاتی که ما در دو مناسبت های هفته دولت و ایام دهه فجر داریم عدم هماهنگی دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها و ادارات شهرستانی در ارائه آمار و اطلاعات است، عنوان کرد: انتظار می‎رود که این هماهنگی قبل از ایام دهه فجر ایجاد شود که در ارائه آمار حداقل انحراف را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان در اطلاع رسانی برنامه های ایام دهه فجر، بیان داشت: همه ما می‎دانیم که پیروزی انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است، در این راستا طی ایام دهه فجر لازم است بیشتر برنامه های خود را معطوف به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کنیم که در این راستا غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از سوی مدیران باید در دستور کار قرار گیرد.

خجسته پور همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مصلی‎های نمازهای جمعه در اطلاع رسانی برنامه های ایام دهه فجر، گفت: مدیران به عنوان سخنران پیش از خطبه ها، در نماز جمعه حضور پیدا کنند و اقدام به اطلاع رسانی برنامه های این ایام کنند.

وی با تاکید بر ارائه لیست پروژه های شاخص قابل افتتاح به معاونت عمرانی استانداری لرستان و همچنین روابط عمومی استانداری لرستان از سوی دستگاههای اجرایی، گفت: همچنین گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید از سوی دستگاههای اجرایی به روابط عمومی استانداری لرستان ارسال شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان داشت: پروژه های شاخص استان که قرار است افتتاح شوند با هماهنگی آموزش و پرورش مورد بازدید دانش آموزان قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها