فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز خبر داد:

برگزاری بزرگداشت شهدای عملیات‎های «كربلای ۴ و ۵» در فارس

سرهنگ پاسدار موسی زارعی از برگزاری یادواره شهیدان «موسوی» و گرامیداشت یاد شهدای كربلای ۴ و ۵ با حضور سردار فضلی در شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 13January 2019

برگزاری بزرگداشت شهدای كربلای ۴ و ۵ در شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار«موسی زارعی» فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز امروز یکشنبه از برگزاری یادواره شهیدان موسوی و گرامیداشت یاد شهدای «كربلای ۴ و ۵» در این كلانشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۵ دی‌ ماه جاری در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه در این مراسم سردار «علی فضلی» رئیس دانشگاه امام حسین(ع) سخنرانی خواهد كرد، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید نگاه ویژه‌ای به انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان داشته باشیم.

زارعی با تاکید بر برگزاری باشکوه این یادواره‌ها در نقاط مختلف استان گفت: کوچکترین قدم در راستای بازگو کردن نام و یاد شهدا که در هر سنی به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و از جان مایه گذاشتند می‌تواند تاثیرات بزرگی داشته باشد و ما نیز باید به وظیفه خود در قبال خون پاک و مقدس این شهدا عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما خود را مدیون شهدا می‌‌دانیم، گفت: برگزاری این چنین یادواره‌هایی یک حرکت فرهنگی باارزش است و نباید در این برنامه‌ها به برگزاری یک مراسم اکتفا شود بلكه باید از این بستر برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که این وظیفه ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار