پیام تسلیت وزارت دفاع در پی جان باختن اعضای تیم پروازی و خدمه هواپیمای 707

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی جان باختن اعضای تیم پروازی و خدمه هواپیمای باربری 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ - 15January 2019

پیام تسلیت وزارت دفاع در پی جان باختن تیم پروازی و خدمه هواپیمای 707به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی وقوع حادثه برای هواپیمای باربری ارتش جمهوری اسلامی ایران در صفادشت کرج و جان باختن تعدادی از کارکنان تیم پروازی و خدمه آن، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی این حادثه جانسوز را به تمامی آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای باربری 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران و درگذشت جمعی از هموطنان گرامی، تأثر و تألم شدید و اندوه فراوانی را به همراه داشته است.

کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح این حادثه جانکاه را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، امیر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده محترم شهیدان و عموم مردم کشورمان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و برای جانباختگان علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار