برگزاری مراسم سالروز عملیات کربلای 5 در زاهدان

مراسم سالروز عملیات کربلای 5 با حضور خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در دفاع مقدس و مسئولان استانی در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 15January 2019

برگزاری نکوداشت سالگرد عملیات کربلا5 در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، مراسم سالروز عملیات کربلای 5 با حضور خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در دفاع مقدس و مسئولان استانیروز چهارشنبه 26 دی‌ ماه ساعت 8:30 در زاهدان برگزار خواهد شد.

سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: تجلیل از خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه‌ بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

وی بیان داشت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت انکارناپذیر است. شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع)، درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت تجلیل به عمل خواهد آمد و 8 عنوان کتاب و 2 کتاب صوتی با موضوع دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار