سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 500 سارق و مالخر در طرح «رعد 21»

رئیس پلیس پایتخت از انهدام 19 باند سرقت و دستگیری 500 سارق و مالخر در طرح رعد 21 خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 15January 2019

انهدام 19 باند سرقت/ دستگیری 500 سارق و مالخر در طرح رعد 21به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به جزئیات اجرای طرح رعد 21 پرداخت و اظهار داشت: در این طرح 19 ­باند سرقت منهدم شد و 500 سارق و مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح 700 پرونده مرتبط با سارقان در دوایر قضائی تشکیل شده است و 50 درصد متهمان از جمله مجرمان سابقه‌دار هستند، تصریح کرد: 86 درصد اموال مسروقه کشف و به مالباختگان آن‌ها تحویل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 165 خودرو و موتور سیکلت مسروقه، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح هفت میلیارد و 791 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به انهدام پنج باند قاچاق کالا و تشکیل 55 پرونده در این رابطه اشاره و عنوان کرد: در این رابطه 33 قاچاقچی کالا دستگیر و بیش از 30 هزار قلم کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون تومان که فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی بودند، کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در اجرای بیست و یکمین طرح رعد 574 معتاد متجاهر نیز از کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارک‌ها جمع‌آوری و اقدامات لازم در خصوص بازگشت آن‌ها به جامعه انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این طرح چهار باند قاچاقچی مواد مخدر نیز شناسایی و اعضای آن‌ها نیز دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها