برپایی بیمارستان صحرایی در شهر چاه مبارک بوشهر

سردار «علی رزمجو» گفت: بیمارستان صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان بوشهر در شهر چاه مبارک برپا شده تا خدمات مناسب را در این منطقه ارائه کند.
کد خبر: ۳۲۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ - 15January 2019

برپایی بیمارستان صحرایی در شهر چاه مبارک استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آئین بر پایی بیمارستان صحرایی در شهر چاه مبارک استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج از همه توان و ظرفیت خود برای خدمات‌دهی به مردم استفاده می‌کند اظهار داشت: امروز یکی از خدمات بسیج در قالب ایجاد بیمارستان صحرایی آغاز شده است.

سردار علی رزمجو خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان بوشهر در شهر چاه مبارک برپا شده تا خدمات مناسب را در این منطقه ارائه کند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش مهم ایجاد بیمارستان صحرایی منطقه عسلویه در خدمات دهی به مردم بیان کرد: تلاش شده تا در این بیمارستان صحرایی بیشترین خدمات با بهترین کیفیت ارائه شود.

مرادعلی فولادوند با اشاره به اینکه چاه‌مبارک در جنوبی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در این بیمارستان صحرایی تا  ۲۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار