عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان:

شهدای شهر ایذه برای همیشه مایه افتخار هستند

آیت اله فرحانی گفت: کسانی که در جبهه‌ها حضور داشته‌اند و فضای جنگ را حس کرده‌اند ارزش جانفشانی گردان حضرت رسول ایذه را درک می‌کنند،نام شهدای ایذه برای همیشه مایه افتخار این شهرستان شد.
کد خبر: ۳۲۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ - 15January 2019

نام شهدای شهر ایذه برای همیشه مایه افتخار اندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، آیت‌الله «عبدالکریم فرحانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان امروز در همایش  شهدای شهرستان ایذه که در تالار مولوی داننشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد اظهار داشت: کسانی که در جبهه‌ها حضور داشته‌اند و فضای جنگ را حس کرده‌اند ارزش جانفشانی گردان حضرت رسول ایذه را درک می‌کنند،نام شهدای ایذه برای همیشه مایه افتخار این شهرستان شد.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا در میان نسل چهارم انقلاب سخن گفت و تصریح کرد: ما باید یاد 300 شهید ایذه و 24 شهید ایذه ای عملیات غرورآفرین کربلای 5 را زنده نگه داریم و از این طریق دین خود را به این شهرستان و این شهدا ادا کنیم.

آیت الله فرحانی گفت: سال قبل در اجتماع پرشور مردم ولایت مدار ایذه در 22 بهمن حضور یافتم و در همان روز در جلسه‌ای با مسئولان شهر، در جریان مشکلات شهر قرار گرفتم که پس از آن در 6 جلسه کشوری مشکلات این شهرستان را مطرح کردم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما به مردم غیور و فداکار ایذه و شهدای این شهرستان بدهکاریم، من در جلساتی که برای بیان مشکلات ایذه حضور داشتم این موضوع را مطرح کردم که از نجابت و حیای این مردم محروم خجالت می‌کشم.

وی افزود: امام خمینی انقلاب اسلامی را بر مبنای امام حسین (ع)، فرهنگ عاشورایی و تأسی به حضرت زینب کبری (س) آغاز کرد و این تفکر منجر به پیروزی انقلاب شد، بعد از انقلاب، دشمنان دست به توطئه‌های بسیاری علیه کشورمان زدند که امام این توطئه‌ها را با توسل به اسلام ناب و ولایی و تکیه بر حمایت مردم خنثی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری جنگ تحمیلی را دسیسه ای برای نابودی ایران دانست و گفت: دشمنان با این فکر که کشور بعد از انقلاب نیروی دفاعی ندارد به خاک ما حمله کردند که منافقین و بنی صدر و برخی دیگر نیز با آنها همراه شدند.

به گزارش دفاع پرس، روز 25 دی به واسطه شهادت 24 تن از فرزندان ایذه‌ در عملیات غرورآفرین کربلای پنج و فتوحات گردان حضرت رسول ایذه، این روز به نام روز ایذه نام گذاری شده ‌است.

شهرستان ایذه در طول هشت سال دفاع مقدس، 300 شهید گلگون کفن را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار