مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در جامعه جهانی ایجاد کرد

حجت الاسلام «حسین دشتی» گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در جهان شد و حکومت اسلامی برگ زرین و درخشانی در جامعه جهانی ایجاد کرد.
کد خبر: ۳۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ - 16January 2019

انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطف و برگ زرینی در جامعه جهانی ایجاد کردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین دشتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات استان، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم، این انقلاب نقطه عطفی در جهان شد و حکومت اسلامی برگ زرین و درخشانی در جامعه جهانی ایجاد کرد که دین می‌تواند حکومت کند، انقلاب ما یک پیام جدید به دنیا عرضه کرد که دین می‌تواند انقلاب کند و نماد حکومتی داشته باشد و پرچم عدالت به دست بگیرد.

وی گفت: دشمن به‌دنبال این است که اذهان مردم به‌ویژه قشر تحصیل کرده را مشوش کند و بگوید که نظام اسلامی کارآمد نیست و به دنبال طرح شبهات باشد و به تبع آن بحث جدایی دین از سیاست مطرح کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای استقرار این نظام اسلامی، دشمنان جلوی آن ایستاده‌اند و این نظام با هر عیب و ایرادی استقرار پیدا کرده و اگر خدای نکرده این نظام برود، جایگزینی برای آن نیست.

دشتی مهم‌ترین موفقیت نظام را برکناری طاغوت دانست و تصریح کرد: این بالاترین توفیق است، قوانین حکومت اسلامی حاکم است و در حال اجراست و شاید در اجرا مشکلاتی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که تربیت اجتماع مهم است، گفت: روحانیت برای محقق نمودن تربیت اجتماعی به الزاماتی نیاز دارد که یکی از این الزامات، افزایش سطح علمی است و دانش ما باید به حدی باشد که جوابگوی سوالات اجتماعی مردم باشیم، شبهه‌افکنی‌ها زیاد شده و ما باید جواب قانع کننده برای شبهات داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، اظهار داشت: روحانی معصوم نیست و در جامعه در کنار مردم زندگی می‌کند و ممکن است دچار لغزش یا خطا شود، چون او تبلیغ دین می‌کند اگر خطا و اشتباه او افشا شود ضربه به دین می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها