سردار اشتری عنوان کرد؛

هماهنگی مطلوب دستگاه قضایی و پلیس در برخورد با اخلالگران بازار اقتصادی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اشراف اطلاعاتی و هماهنگی مطلوب میان دستگاه قضایی و پلیس به شناسایی و دستگیری اخلالگران بازار اقتصادی منجر شد به طوری که امروز در هیچ جای دنیا اخلالگران احساس امنیت نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۲۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 16January 2019

اخلالگران هیچ‌جا احساس امنیت نمی‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس اینترپل اقدامات مناسبی برای دستگیری افراد متواری انجام داده است، اظهار داشت: هماهنگی میان پلیس و دستگاه قضایی منجر به این شده است که اخلالگران در هیچ جایی احساس امنیت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با هوشیاری و اقدامات مناسب توانسته بیش از 80 درصد جرایم فضای مجازی را کشف کند، امیدواریم بتوانیم در این زمینه توفیقات مطلوبی را کسب کنیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و هماهنگی مطلوب میان دستگاه قضایی و پلیس به شناسایی و دستگیری اخلالگران بازار اقتصادی منجر شد به طوری که امروز در هیچ جای دنیا اخلالگران احساس امنیت نمی‌کنند.

فرمانده ناجا در پایان تصریح کرد: پلیس همواره خود را موظف و مکلف به اجرای قانون می‌داند و نه کمتر از آن و نه فراتر از قانون عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار