نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

استکبار جهانی با شیوه‎های نوین اعتقادات مردم را هدف قرار می‎دهد

آیت الله شفیعی گفت: استکبار جهانی به شیوه‎های نوین اعتقادات مردم را هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ - 16January 2019

کار شما در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تداوم رسالت حضرت زینب(س) در کربلاستآیت‎الله سید«علی شفیعی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پس از دیدار با پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اظهار داشت: کار شما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تداوم رسالت حضرت زینب(س) در کربلاست.

وی افزود: امروزه کار برای شهدا آنقدر مقدس و مهم است که هرکس در این زمینه فعالیت می‌کند نباید غصه بخورد که چرا سعادت شهادت نصیبش نشده است، چون انتقال فرهنگ شهادت کمتر از شهد شهادت نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جنگ عقیده ها و جنگ رسانه ای دشمن از زمان پیامبر وجود داشته اما به طرق دیگر و امروزه نیز استکبار جهانی دارد به شیوه‎های نوین اعتقادات مردم را هدف قرار می‌دهد و شما جوانان این سعادت را پیدا کرده اید که در این برهه رهرو راه سعادت و شهادت باشید.

آیت الله شفیعی گفت: کارهای خوبی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان صورت گرفته است ولی نباید رزمندگان، خانواده معظم شهدا و خاطرات مردم از دوران دفاع مقدس را فراموش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها