پیکر سروان شهید «طاهری» در نیشابور تشییع شد

پیکر مطهر سروان شهید «محمدرضا طاهری» از شهدای سانحه هوایی بوئینگ 707 ارتش در «نیشابور» تشییع شد.
کد خبر: ۳۲۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 17January 2019

پیکر سروان شهید «محمدرضا طاهری» در نیشابور تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از نیشابور، در پی حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ارتش و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، پیکر سروان شهید «محمدرضا طاهری» از شهدای این حادثه امروز (پنجشنبه) با حضور کارکنان نیروهای مسلح مستقر در شهرستان نیشابور، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم این شهرستان از مسجد صاحب الزمانی(عج) تا مسجد جامع تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید جهت خاکسپاری به روستای «اسلام­‌آباد» انتقال یافت.

سروان شهید «محمدرضا طاهری» در سال ۱۳۶۰ متولد شد و در سال ۱۳۷۵ به استخدام ارتش جمهوری اسلامی در آمد. این شهید والامقام بعد از طی آموزش‌­های عمومی و تخصصی معلم سوخت رسانی، در پایگاه شهید لشکری مهرآباد مشغول به خدمت شد. شهید «طاهری» که در دفاع از حرم اهلب یت در سوریه نیز نقش بسزایی داشت دوشنبه 24 دی­‌ماه سال جاری بر اثر سانحه هوایی به همراه جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش به شهادت رسید. از این شهید دو دختر 13 ساله و 8 ساله به یادگار مانده است.

سروان شهید «محمدرضا طاهری» وصیت کرده بود که اگر شهید شدم من را در روستایی به خاک بسپارید که آن روستا شهید نداشته باشد؛ لذا پیکر مطهر این شهید عالی مقام در روستای «اسلام آباد بلهرات» از توابع بخش میان جلگه شهرستان «نیشابور» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها