برگزاری اختتامیه جشنواره ملی «سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی»

آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی درلرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ - 17January 2019

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی «سرودهای حماسی و آواهای انقلابی» در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیین اختتامییه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی شامگاه پنج شنبه (27 دیماه) با حضور «امیر نصیر بیگی» مسئول بسیج رسانه کشور، «جمشید جم» دبیرجشنواره، سردار«مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، استاد« محمدگلریز» خواننده سرودهای انقلابی و مردم انقلابی و هنر دوست لرستان در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد برگزار شد.

 بنابراین گزارش، چهارمین جشنواره ملی سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی از 25 دیماه درسالن همایش حوزه هنری خرم آباد در سه بخش حمایتی، رقابتی و اجرای موسیقی کار خود را شروع کرد.

گفتنی است، پس از فراخوان جهت حضور در این جشنواره، در بخش حمایتی 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال ‌شد که بیشترین آثار ارسالی متعلق به استان لرستان بوده و از 17 اثر راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره نیز 2 اثر مربوط به لرستان است و بیش از  62 اثر در بخش حمایتی پذیرفته شد که هدایا و لوح سپاس به برگزیدگان تعلق گرفت و در بخش رقابتی نیز 32 اثر به بخش رقابتی و ملی راه  یافته بود.

خاطر نشان می شود، در طی اختتتامییه این جشنواره از خانواده های شهید «رضا رستمی مقدم»، شهید «حجت الله یخچالی»، شهید «علی کیارش» تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار