پیکر مادر سردار شهید «سیدعلی حسینی» در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت

پیکر مادر سردار شهید «سیدعلی حسینی» فرمانده تیپ «۳۱۳ حر» امروز در مشهد تشییع و در بهشت رضا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۲۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ - 18January 2019

پیکر مادر سردار شهید «سیدعلی حسینی» در جوار فرزند شهیدش آرام گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی درگذشت حاجیه خانم «طاهره ناصری» مادر سردار شهید «سیدعلی حسینی» در سن 81 سالگی بر اثر کهولت سن، پیکر این مادر صبور امروز (جمعه) با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌ شهدا و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر رضوی تشییع و بعد از طواف در بارگاه حضرت رضا (ع) و اقامه نماز بر پیکر این مرحومه، در جوار فرزند شهیدش در بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت مرحومه «طاهره ناصری» جمعه 28 دی­‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجت المهدی(عج) واقع در خیابان آیت الله عبادی 47 برگزار می­‌شود. همچنین مراسم بزرگداشتی نیز شنبه و یکشنبه 29 و 30 دی ماه صبح از ساعت 9 الی 11 و عصر از ساعت 17 الی 19 در حسینیه «للهیان» واقع در خیابان آیت الله عبادی 40 (کوچه شهید نیکنام) برگزار می‌­شود.

سردار شهید «سیدعلی حسینی» در سال 1334 در مشهد متولد شد. وی در 24 دی­‌ماه 1366 در ماووت عراق به شهادت رسید. این فرمانده دلاور خراسانی در طول حیات دنیایی خود مسئولیت­‌هایی همچون مسئول اطلاعات و عملیات ستاد خراسان، مسئول اطلاعات و عملیات تیپ 21 امام رضا (ع)، فرماندهی اطلاعات قرارگاه قدس، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه، بنیانگذار و فرمانده تیپ «313 حر» (تیپ تخصصی نیروهای اطلاعات) و جانشین اطلاعات و عملیات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را عهده­‌دار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار