سردار مقیمی خبر داد؛

رشد 13 درصدی رضایت‌مندی مردم از پلیس آگاهی/ کاهش 2 درصدی شکایات

رئیس پلیس آگاهی ناجا از رشد 13 درصدی رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس آگاهی طی 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 20January 2019

رشد 13 درصدی رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی/ کاهش 2 درصدی شکایاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس آگاهی ناجا با حضور در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی (197) به همراه چند تن از معاونان، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت‎وگو کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این دیدار مردمی ضمن پاسخ‌گویی به برخی سوالات شهروندان در حوزه ماموریت‌های این پلیس دستورات لازم را در خصوص پیگیری سریع‌تر برخی مشکلات مطرح شده از سوی مردم صادر کرد.

وی در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا (197) با بیان اینکه بیشترین مراجعات امروز مربوط به سرقت از اماکن و منزل بود، اظهار داشت: امروز قریب به 60 مراجعه حضوری در این مرکز پاسخ داده شد.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان شکایات از این پلیس 2 درصد کاهش و تقدیر و رضایت‌مندی از عملکرد کارکنان پلیس آگاهی نیز رشد 13 درصدی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: مجموع تماس‌های مردم با این پلیس در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 13 درصد افزایش داشته است.

وی تأکید کرد: پلیس نیازمند جلب مشارکت مردمی است و ما تلاش می‌کنیم با شهروندان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی ارتباط و تعامل سازنده برقرار کرده و اعتمادسازی کنیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان مرکز نظارت همگانی (197) را نمادی از رعایت حقوق شهروندی در ناجا دانست و گفت: 197 فرصتی برای همدلی بین مردم و پلیس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها