صالحی:

پیروزی حتمی محور مقاومت/ رژیم صهیونیستی عاقبتی جز نابودی، پیش‌رو ندارد

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: طبق آیات متعدد قرآن، احادیت مختلف و سیر مسائل سیاسی جاری می‌توانیم با قطعیت تمام اعلام کنیم که پیروزی محور مقاومت حتمی است و هیچ شکی در آن نیست.
کد خبر: ۳۲۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 20January 2019

پیروزی حتمی محور مقاومت/ رژیم صهیونیستی عاقبتی جز نابودی، پیش‌رو نداردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در همایش «غزه نماد مقاومت» اظهار داشت: طبق آیات متعدد قرآن، احادیت مختلف و سیر مسائل سیاسی جاری می‌توانیم با قطعیت تمام اعلام کنیم که پیروزی محور مقاومت حتمی است و هیچ شکی در آن نیست. این وعده، وعده الهی و آسمانی است.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ سرزمین فلسطین گفت: کنعانیان اولین کسانی هستند که در سرزمین فلسطین ساکن بودند. این موضوع در کتاب مقدس یهودیان نیز آمده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ‌های مختلفی که با اعراب داشت، از سوی شرق و غرب حمایت می‌شد، بیان داشت: چرا اعراب در جنگ شش روزه شکست خوردند؛ چون سربازان اعراب در آن زمان در بستر مناسب قرار نداشتند. جای تاسف داشت، که در کمپ سربازان اعراب مسائلی خارج از دین و اخلاق جاری بود، اما در مقابل سربازان صهیونیستی با کتاب تورات روی تانک‌ها نشان داده می‌شدند.

وی گفت: حرکت کشور‌های عربی در آن زمان در بستر مناسبی روی نداد، شعار آن‌ها شعار ناسیونالیسمی بود، اما در جنگ ۲۰۰۶ همه چیز تغییر کرد. بستر حرکت در مسیر الهی، مقاومت و دفاع از مظلوم قرار گرفت. شعار الله اکبر جای شعار‌های ناسیونالسیمی را گرفت که همه آن‌ها از الطاف خفیه الهی است.

صالحی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی راه درستی در پیش نگرفته است، گفت: رژیم صهیونیستی در ظلم و ستم حرکت می‌کند که عاقبتی جز نابودی، پیش‌رو ندارد.

وی بیان داشت: بعد از سازش مصر و اردن با رژیم صهیونیستی، مبارزان فلسطینی دیدند که قدس در اختیار صهیونیست ها قرار گرفته و غزه در محاصره است؛ لذا عملا چیزی عاید آنها نشد و بر آن شدند که مقاومت را در بستر اسلام شکل دهند.

صالحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جنبش حماس در عرض 2 روز اسرائیل را مجبور به اعلام آتش بس کرد، گفت: مقاومت در بستر اسلام حرکت و خداوند هم از این مقاومت حمایت کرد. مقاومت ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است و قدرتش از قرآن گرفته شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه نسبت قدرت رژیم صهیونیستی نسبت به قدرت مقاومت روز به روز به نفع اسلام تغییر می کند، گفت: امام راحل و ایران اسلامی بودند که دین را احیا کردند. امام خمینی این حقیقت را محقق کرد که دین می تواند عنصر محرک جامعه باشد.

وی در ادامه با انتقاد از اختلافات سیاسی در کشور که اجازه نمی دهد، ملت طعم استقلال را بچشد، گفت: ایران مستقل ترین کشور منطقه است؛ قدرت این کشور علیرغم مشکلات عدیده ای که برای آن ایجاد می کنند، در حال افزایش است. ایران کلید طلایی منطقه است؛ چون مقاومت را در بستر مناسب قرار داده و اسلام را برای آنها احیا کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار