خالد القدومی:

رژیم صهیونیستی در هر دادگاهی محکوم شود، متاسفانه جان سالم به در می‌برد

نماینده جنبش حماس بیان کرد: تجربه می‌گوید رژیم صهیونیستی در هر دادگاه بین المللی محکوم شود، متاسفانه جان سالم به سر می‌برد.
کد خبر: ۳۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 20January 2019

رژیم صهیونیستی در هر دادگاهی محکوم شود، متاسفانه جان سالم به در می‌بردبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در همایش نهمین همایش غزه نماد مقاومت اظهار داشت: راهپیمایی «روز بازگشت» در مقابل طرح‌هایی همچون «معامله قرن» و «طرح‌های بیهوده سازشکارانه» و «انتقال سفارت آمریکا به قدس» صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: این راهپیمایی با هدف زدودن خموشی سایر کشور‌هایی که با رژیم صهیونیستی دست دوستی دارند، شکل گرفته است.

نماینده جنبش حماس گفت: ملت ما 255 شهید و 25 هزار مجروح را تقدیم کرده است. این رژیم درکمال خونسردی هموطنانم را می‌کشد و این اقدامات چهره بین‌المللی او را مخدوش می‌کند.

القدومی خاطرنشان کرد: جنایات اصلی از قطعنامه 801 در 1947 شروع شد و در عوض 45 درصد از فلسطینیان بیرون رانده شدند.

وی افزود: همچنین شاهد بودیم رژیم صهیونیستی قطعنامه یونسکو را پاره کرد و از این سازمان بین المللی خارج شد.

نماینده جنبش حماس بیان کرد: تجربه می‌گوید رژیم صهیونیستی در هر دادگاه بین المللی محکوم شود، متاسفانه جان سالم به سر می‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از هر کسی که علیه فلسطین دسیسه چیده است به خداوند پناه می‌بریم و از او عذاب دنیوی و اخروی را برایش مسالت می‌کنیم.

القدومی در پایان خاطرنشان کرد: مردم فلسطین همچنان به راه خود ادامه می‌دهند. ما ملتی هستیم که دوستدار زندگی بوده و علاقه‌ای خونریزی نداریم و البته از حق مسلم خود نیز ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار