هنرمند نقاش کرمانی:

کار برای شهدا سعادت بزرگی است

سارا سلجوقی‌نژاد گفت: تأثیری که شهدا در زندگی‌ام داشته‌اند، برای من قابل تصور نبود و این حس را هرگز تجربه نکرده بودم به همین جهت آن را سعادتی بزرگ می‌دانم.
کد خبر: ۳۲۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 22January 2019

«سارا سلجوقی‌نژاد» هنرمند و نقاش کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، پرتره تعدادی از سرداران شهید کرمان را طراحی کردم.

وی افزود: این کار را از شهریورماه سال جاری شروع کردم و تاکنون چهره 13 سردار شهید استان کرمان با تکنیک رنگ روغن طراحی کرده‌ام.

این هنرمند کرمانی بیان کرد: هنگام طراحی پرتره‌های شهدا با آنها ارتباط برقرار و تلاش می‌کنم شناختی که از شهید دارم در طراحی چهره شهید نمایان باشد.

سلجوقی‌نژاد هدف خود از طراحی پرتره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: تأثیری که شهدا در زندگی‌ام داشته‌اند، برای من قابل تصور نبود و این حس را هرگز تجربه نکرده بودم به همین جهت آن را سعادتی بزرگ می‌دانم که به خواست خداوند نصیب من شده است.

وی با اشاره به اینکه هنگام طراحی پرتره شهید، برای دوستانم خاطراتی از آن شهید را روایت می‌کنم که برایشان جالب و شنیدنی است، افزود: برای اینکه با شهدا ارتباط بهتر و عمیق‌تری برقرار کنم، در ابتدا زندگی‌نامه این بزرگواران را مطالعه کردم تا شناخت بیشتری از این عزیزان داشته باشم و امیدوارم بخشی از دِینی را که نسبت به انقلاب و شهدا دارم، ادا کرده باشم و این حرکت را همچنان ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار