استاندار خوزستان:

زیباترین و باشکوه‌ترین جلوه عبادت در نماز شکل می‌گیرد

استاندار خوزستان گفت: اسلام دین تسلیم در برابر حق است و زیباترین و باشکوه‌ترین جلوه عبادت در آن با نماز شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۳۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 22January 2019

زیباترین و باشکوه‌ترین جلوه عبادت در نماز شکل می‌گیرد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان ظهر امروز با حضور در اجلاس نماز که در محل سالن همایش‌های استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در همه ادیان الهی ارتباط مخلوق با خالق وجود دارد، اظهار داشت: ارتباط با معبود و کسی که مبدأ کائنات است نه‌ تنها در اسلام بلکه در همه ادیان الهی به‌ ویژه ادیان ابراهیمی وجود دارد.

وی افزود: انسان در وجود مطلق، خود را نیازمند معبودی می‌بیند و با تضرع و خشوع تلاش می‌کند تا نیاز معنوی خود را برطرف کند؛ در این‌ ارتباط عاشقانه نباید از یاد ببریم که اهل‌ دل عبادت و ذکر را در همه کائنات می‌دانند و معتقدند همه آنچه در آسمان و زمین است حمد و ثنای معبود را به‌جا می‌آورد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اصلی‌ترین پیوند بین انسان و پروردگار در اسلام با نماز شکل می‌گیرد، گفت: اسلام دین تسلیم در برابر حق است و زیباترین و باشکوه‌ترین جلوه عبادت در آن با نماز شکل می‌گیرد.

شریعتی در ادامه خطاب به دستگاه‌های دولتی استان خوزستان عنوان کرد: در وقت نماز جلسه برگزار نکنید؛ تأخیر در جلسات بهتر است از اینکه نماز افراد به تأخیر بیفتد.

وی با بیان اینکه مبنای نهضت عاشورا امر به‌ معروف و نهی از منکر بود و امام خمینی تا آخرین لحظات نماز را برپا داشت، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با زعامت امام خمینی و پس‌ از آن مقام معظم رهبری برای اقامه حقیقی نماز در سراسر جهان شکل‌ گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار