معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور:

فضای مجازی ابزاری برای ارسال مطالب دفاع مقدس است

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال‌غرب کشور گفت: 70 درصد جوانان با فضای مجازی در ارتباط هستند اگر مطالب دفاع مقدس از طریق فضای مجازی منتقل شود اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
کد خبر: ۳۲۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 23January 2019

فضای مجازی ابزاری برای ارسال مطالب دفاع مقدس استسرتیپ دوم پاسدار «داود غیاثی‌راد» معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال‌غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در زاهدان اظهار داشت: جهت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب راه‌های مختلفی وجود دارد و هر نوجوانی با هر اندیشه باید یک راهی را انتخاب کند.

وی افزود: دانشجویان از راه‌های علمی، فرهنگی، هنری، فضای مجازی وارد شوند و آموزش‌های لازم در این راستا را سپری و به دیگران نیز منتقل کنند.

غیاثی ادامه داد: 70 درصد جوانان با فضای مجازی در ارتباط هستند اگر مطالب دفاع مقدس و جوانمردی، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان و شهدا از طریق این فضا منتقل شود اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با اشاره به این مطلب که فضای مجازی یه فرصت برای فرهنگ‌سازی استکبار ستیزی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: راهبرد دیگری که جوانان و نوجوانان را می‌توان با این فرهنگ آشنا کرد برنامه راهیان‌ نور است که از نظر فنی‌آوری حمل و نقل ارتباطات و ادبیات از آن به عنوان فناوری راهیان‌نور یاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها