معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

امروز امپراطوری رسانه وظایف سنگینی بر عهده دارند

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: امروز امپراطوری رسانه و کسانی که در این جبهه می‌جنگند وظایف سنگینی بر عهده دارند و خبرنگارها به نوعی افسران جنگ نرم هستند که قلم به دست دارند.
کد خبر: ۳۲۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 27January 2019

امروز امپراطوری رسانه وظایف سنگینی بر عهده دارند*** انجام شد.به گزارش دفاع‌ پرس از همدان، «‌سیدرضا موسوی» معاون اجرایی سپاه انصار الحسین (ع) استان همداناظهار داشت: اگر چیزی از زمان جنگ باقی‌ مانده با تلاش دوستان شهدای خبرنگار بوده؛ این دوستان تا صفر مرزی جلو می‌رفتند تا بتوانند هر آنچه اتفاق می‌افتد را به رشته تحریر درآورده و یا با تصاویر گرفته شده از خط مقدم به مردم نشان دهند که رزمندگان با چه جسارتی می‌جنگیدند.

موسوی با بیان اینکه امروز امپراطوری رسانه و کسانی که در این جبهه می‌جنگند وظایف سنگینی بر عهده دارند، افزود: تمام معاملات دشمن از کودتا گرفته تا ترور در ایران به هم خورده و ما فقط  در این راه 17 هزار شهید ترور داریم. 

وی گفت: امروز هر کسی در سنگر خودش کارش را انجام می‌دهد و رسالت رسانه در این زمان خیلی سنگین است و خبرنگارها به نوعی افسران جنگ نرم هستند که قلم به دست دارند و موضوعات را باید شفاف‌سازی کنند.

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در بحث 40 سالگی انقلاب رسالت عظیمی بر عهده رسانه است و دشمنان آرزوهای پوچ خود را به گور خواهند برد، زیرا آنها گفته‌اند که ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نخواهد گرفت.

در ادامه «عباس محرمی» مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در حالی وارد 40 سالگی انقلاب می‌شویم که هجمه سنگین استکبار جهانی به سمت انقلاب بیش از پیش شده و به هر طریقی می‌خواهد لطمه وارد کند اما مردم متعهد ایرانی نشان دادند که با هر آنچه که دارند پای انقلاب ایستاده‌اند.

محرمی با بیان اینکه لازم است که در فضای رسانه‌ای به جدیت ورود پیدا کنیم و نگذاریم اهداف دشمن به ثمر برسد. تصریح کرد: بسیج رسانه دو هدف کلی دارد، یکی ایجاد یک جبهه انقلابی است و دوم، تربیت خبرنگار تزار انقلابی است که ما می‌توانیم با آن‌ها یک جبهه رسانه‌ای ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: در استان همدان سه کانون در شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند ایجاد کرده‌ایم و امروز مسئول بسیج رسانه شهرستان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار