امام‌جمعه بروجرد:

زمانی پرچم حق برافراشته می‌شود که ستمگران پیروزی امت اسلامی را تحمل کنند

حجت‌الاسلام «سیدعلی حسینی» با بیان اینکه زمانی پرچم حق برافراشته می‌شود که ستمگران و کافران نمی‌توانند پیروزی امت اسلامی را تحمل کنند، گفت: امروز ابرقدرتی که روزگاری در دنیا حکمرانی می‌کرد نمی‌تواند در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران حرفی بزند.
کد خبر: ۳۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 24January 2019

زمانی پرچم حق برافراشته می‌شود که ستمگران پیروزی امت اسلامی را تحمل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در مراسم یادواره شهید «عبدالرضا کوپال» و گرامی‌داشت شهدای پادگان مهندسی بروجرد، اظهار داشت: زمانی پرچم حق برافراشته می‌شود که ستمگران و کافران نمی‌توانند پیروزی امت اسلامی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه علت شهادت امامان، تلاش برای تشکیل حکومت دینی بود، گفت: امامان معصوم (ع) آمدند تا با ارشاد مردم، دین خدا را اجرا کنند، ولی با مخالفت کسانی مواجهه شدند که منافع دنیوی خود را در خطر دیدند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما به برکت خون شهدا، این نظام ایستاد و به برکت خون رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس پیروز شدیم و دشمن متجاوز را از کشور خود بیرون کردیم.

حجت‌الاسلام حسینی شهادت را آرزوی علما و بزرگان دین دانست و تصریح کرد: امنیت امروز موجود در کشور مرهون خون شهدای دوران دفاع مقدس است و به برکت همین خون‌ها، امروز مشاهده می‌کنیم ابرقدرتی که روزگاری در دنیا حکمرانی می‌کرد نمی‌تواند در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران حرفی بزند.

وی با بیان اینکه رشادت‌های شهدای دوران دفاع مقدس توانست به دشمنان درسی بدهد که به واسطه آن دیگر فکر تجاوز به ایران را در سر نداشته باشند، خاطرنشان کرد: باید به خانواده‌های شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس تبریک گفت که فرزندانی شجاع تربیت کرده‌اند تا در دفاع از میهن اسلامی خود به شهادت برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار