معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

راویان انقلاب و دفاع مقدس در 160 مسجد خراسان شمالی روایتگری می‌کنند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 160 مسجد در سطح این استان انتخاب شده تا در آن مساجد، راویان به بیان خاطرات دوران انقلاب و دستاوردهای آن بپردازند.
کد خبر: ۳۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 27January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، به‌ مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه راویان انقلاب و دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، رئیس‌کل دادگستری استان، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مسئولان و راویان دفاع مقدس استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد ایزانلو» معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در این جلسه اظهار داشت: روایتگری دوران دفاع مقدس همانند روایتگری روضه سیدالشهدا (ع) است و باید راویان به این نکته توجه داشته باشند که اتفاقات دوران دفاع مقدس را دقیق و با جزئیات بیان کنند.

وی اضافه کرد: یادمان نرفته و نمی‌رود که در جنگ 8 ساله تمام دنیا در مقابل ما قد علم کردند به گونه‌ای که برخی کشورها تمام امکانات دولت خود را در این جنگ هزینه کردند.

ایزانلو گفت: متاسفانه بسیاری از مردم ما هنوز نمی‌دانند که این انقلاب با چه سختی به دست آمده و چه اندازه این انقلاب ارزشمند است و در اینجا وظیفه من و شما راویان انقلاب و دفاع مقدس است که وقایع آن دوران را با جزئیاتش بیان کنم تا علاوه بر آگاهی دادن نسل امروز، شبهات را نیز برطرف کنیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: از 12 تا 22 بهمن ماه به مدت 10 شب 160 مسجد در سطح استان انتخاب شده است تا در آن مساجد، راویان به بیان خاطرات دوران انقلاب و دستاوردهای انقلاب بپردازند.

مسئول کمیته مساجدمحور انقلاب در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: بیش از 350 روحانی به شهرستان ها و روستاهای خراسان شمالی اعزام شدند تا به مدت 10 شب از 12 تا 22 بهمن ماه به بیان دستاورهای انقلاب بپردازند.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار