امام جمعه آمل در همایش پیاده‌روی خانوادگی:

مردم تاریخ‌ساز آمل همیشه قدردان شهدا هستند

امام جمعه آمل گفت: مردم تاریخ‌ساز، اهل ادب و فرهنگ آمل همیشه در تاریخ سربلند خواهند بود و قدردان شهدا و رهرو راه شهیدان و امام راحل هستند.
کد خبر: ۳۲۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 25January 2019

مردم تاریخ ساز آمل پشتیبان ولایت فقیه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سید جلیل مرتضوی» امام جمعه آمل پیش از ظهر امروز در همایش پیاده روی خانوادگی ویژه گرامی‌داشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ که با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم در آمل برگزار شد، با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل زالوصفتان تاریخ و منافقان دیروز و امروز اظهار داشت: امروز به پاس قدردانی از شهدا و جانبازان آن روز، این اجتماع بزرگ شکل گرفت تا به جهانیان بفهمانیم ملت ایران همیشه در صحنه و پشتیبان قرآن و ولایت فقیه زمان خود است.

وی با بیان اینکه آمل توسط حضرت امام (ره) به عنوان شهر هزار سنگر نامیده شد، افزود: آمل، این دیار علویان و تاریخ ساز، همیشه تاریخ ساز بوده و هست.

امام جمعه آمل با بیان اینکه مردم آمل پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند، ادامه داد: شهر آمل با تقدیم هشت شهید مدافع حرم پرچمدار مدافع حرم است؛ علاوه بر این، آمل بیش از هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۴۰ شهید نیز در ششم بهمن سال ۶۰ تقدیم کرده است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: مردم تاریخ ساز، اهل ادب و فرهنگ آمل همیشه در تاریخ سربلند خواهند بود و قدردان شهدا و رهرو راه شهیدان و امام راحل هستند.

«عزت الله یوسفیان ملا» نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با بیان اینکه آمل در ورزش زبانزد است، تصریح کرد: امیدواریم همیشه آمل در ورزش ایران اسلامی بدرخشد.

در پایان این همایش بزرگ برگزیدگان ورزش شهرستان آمل تقدیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار