امام جمعه موقت ساری:

دشمن می‌خواهد با ایجاد یأس مردم را از خط انقلاب خارج کند

حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» گفت: دشمنان درصدد هستند با ایجاد تردید و یأس و ناامیدی در جامعه مردم را از خط انقلاب خارج سازند.
کد خبر: ۳۲۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 25January 2019

دشمنان درصدد هستند با ایجاد یآس مردم را از خط انقلاب خارج سازندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران با گرامی داشت حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل در سال 1360 اظهار داشت: این روز نقطه عطفی در تاریخ آمل محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه به تصور اینکه با پیوستن مراکز سپاه و بسیج می‌توانند مازندران را به چنگ درآورند، افزود: مردم آمل با تقدیم 40 شهید این توطئه را خنثی کردند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با همه دشمنی‌های استکبار جهانی این انقلاب با اقتدار به 40 سالگی رسید و توانست 40 سال ایثار، شهادت، استقامت و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به دست بگیرد.

این مسئول با اظهار اینکه ملت ایران با عزت و اقتدار در چهل سالگی شعار «مرگ بر آمریکا» و «افتخار به آینده» را سر می‌دهد، گفت: این ملت با همان صلابت از 23 بهمن 97 دوره دوم 40 سالگی را مثل قبل آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه با عنوان اینکه ملت ما در 40 سال آموخت دشمن همچنان دشمن بوده و با جنگ نرم‌افزاری در حال نقشه است، افزود: دشمنان درصدد هستند با ایجاد تردید و یاس و ناامیدی در جامعه مردم را از خط انقلاب خارج سازند.

یوسف‌پور با بیان اینکه وظیفه مسئولان، رسانه‌ها و مردم این است از ولایت فقیه و خون شهیدان دفاع کنند، بر ضرورت خدمت رسانی دولت به مردم که با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند تأکید کرد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها دستاوردهای نظام را در تمام حوزه‌ها به صورت منطقی بیان کنند و به نقدها و آسیب‌ها را با رعایت وحدت اجتماعی به آن بپردازند.

این مسئول گفت: طبیعی است مشکلات زیادی داریم اما چنان نقد نکنیم که جامعه دچار آسیب‌های بعدی شود و با بیان آسیب‌ها به یکدیگر بتازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار