مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

دشمن به دنبال استحاله نظام است/ «دین اسلام» درهم کوبنده قدرت‎های مستکبر

حجت الاسلام سعید مهدوی امین گفت: دشمن به دنبال استحاله نظام است و در این شرایط باید در برابر هجمه های دشمنان بصیرت و آگاهی داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ - 25January 2019

دشمن به دنبال استحاله نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‎آباد، حجت‎الاسلام «سعید مهدوی امین» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان امروز جمعه در همایش «طلایه داران فاطمی» که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی ما امروز به دوران ثبات خود رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‎خواهد آحاد مردم ما را به سمت نظام محاسباتی خود بکشاند، گفت: در چهل سالگی انقلاب باید به گذشته افتخار و به آینده امیدوار باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان افزود: ما معتقدیم اسلام عزیز درهم کوبنده قدرت‎های مستکبر است و منتظر آن انقلاب جهانی امام عصر هستیم.

مهدوی امین بیان کرد: این انقلاب اسلامی را مقدمه آن انقلاب بزرگ می دانیم و معتقدیم که قدرت های استکباری در حال اضمحلال هستند و سر و صدا و جنجال آن ها نباید روی ما تاثیری بگذارد.

وی عمل کردن به اسلام  را نسخه شفابخش کشور دانست و تصریح کرد: کوتاه آمدن در مقابل مستکبران زمینه را برای براندازی نظام آماده می کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات لرستان با بیان اینکه سیاه نمایی توطئه دشمن است، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال استحاله نظام است و در این شرایط حفظ روحیه انقلابی و احساس مسئولیت وظیفه ماست و در برابر هجمه های دشمن بصیرت و آگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد این محاسبه را جا بیندازد که نظام به بن بست رسیده است، افزود: ما بن بست نداریم،  آموزه های قرآنی ما می گوید بن بستی در حکومت دینی وجود ندارد چون هرجا احساس کنیم به مشکل برخورده‎ایم خدا هدایت و کمک می کند.

مهدوی امین با اشاره به اینکه امروز نیاز است که طلاب و روحانیون ما به مناطق محروم هجرت کنند و به تبلیغ بپردازند، گفت: طلاب جوان ما که تازه ملبس شده اند، باید به مناطق محروم بروند و در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه حمایت های لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار