کارشناس مذهبی:

«جام زهر» یعنی با آرمان‌های فاطمی، حسینی و علوی خداحافظی کنید

حجت‌الاسلام «احسان بی‌آزار تهرانی» گفت: دشمنان می‌خواهند جام زهر را به ولایت فقیه بدهند؛ جام زهر یعنی اینکه از تمام آرمان‌های فاطمی، حسینی و علوی خداحافظی و با دشمنان سازش کنید.
کد خبر: ۳۲۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ - 26January 2019

دشمنان می‌خواهند جام زهر را به ولایت فقیه بدهندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احسان بی‌آزار تهرانی» کارشناس مذهبی، در اجتماع «فاطمیون» شهرستان بیرجند، اظهار داشت: همه بیچارگی و بدبختی انسان‌ها به‌خاطر اختلاف و تفرقه است و امروز از همیشه بیشتر به وحدت و انسجام نیاز داریم.

کارشناس مذهبی با اشاره به اختلافات موجود بین برخی جناح‌ها، بیان داشت: با وحدت می‌توان قلوب را به همدیگر نزدیک کرد.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان این‌که اساس و حقیقت دین ما بر برادری و وحدت استوار است، تصریح کرد: بسیاری از افراد هنگام مردن در لباس مسلمانی هستند، درحالی‌که متاسفانه مسلمان نیستند.

وی عنوان کرد: دین همچون تن و بدن انسان که بدون روح اعتباری ندارد، دارای روح و جان است که اگر در کالبد تدین قرار نگیرد، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

کارشناس مسائل مذهبی، جان و روح تدین را اصل ولایت دانست و گفت: حضرت زهرا (س) تمام وجود خود را خرج کرد که حقیقت دین و ولایت باقی بماند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، متذکر شد: امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، عده‌ای منافق داخلی می‌خواهند پرچم تشیع را زمین بزنند.

وی با اشاره به اجتماع فاطمیون و اجتماعات هم‌طراز، گفت: این‌گونه اجتماعات مردمی تیری به قلب دشمنان است که آن‌ها را ناامید می‌کند.

کارشناس مذهبی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند جام زهر را به ولایت فقیه بدهند؛ جام زهر یعنی اینکه از تمام آرمان‌های فاطمی، حسینی و علوی خداحافظی و با دشمنان سازش کنید.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای برجام را به ملت ایران تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: آن روز گفتند صلح امام حسن (ع) است! اما ما در مورد ولایت «سید علی» با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها