سرلشکر موسوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نمایش قدرت توپخانه در رزمایش نزاجا/ در حوزه زرهی پیشرفت کرده‌ایم

فرمانده کل ارتش با مثبت ارزیابی کردن عملکرد رسته‌های مختلف نزاجا در رزمایش اقتدار ۹۷ گفت: توپخانه نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، اهداف را با دقت بالا زیر آتش سنگین خود قرار داد.
کد خبر: ۳۲۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 27January 2019

نمایش قدرت توپخانه در رزمایش نزاجا/ در حوزه زرهی پیشرفت کردیمامیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به قدرت فزاینده یگان‌های زرهی حاضر در رزمایش اقتدار ۹۷ نزاجا، اظهار داشت: نیروی زمینی تلاش کرد تا بخش زرهی را به بالاترین توان رزمی خود برساند که در این رزمایش، بخشی از این توان را مورد تست و ارزیابی قرار دادیم.

وی افزود: الحمدالله آنچه که تاکنون از سوی ناظران رزمایش که تمامی جزئیات عملکرد یگان‌ها را کنترل می‌کنند، عنوان شده است، حاکی از عملکرد موفقیت‌آمیز یگان‌های زرهی بوده که توانستند با قدرت، دقت و سرعت به اهداف از پیش تعیین شده دست یابند و خدا را به خاطر پیشرفت‌های به دست آمده در این حوزه شاکریم.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب گردان‌های توپخانه در انهدام مواضع از پیش تعیین شده گفت: توپخانه نیروی زمینی بخشی از توان گسترده خود را به نمایش گذاشت و اهداف را با دقت بالا از فواصل مختلف زیر آتش سنگین خود قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین عملکرد سایر رسته‌های نیروی زمینی ارتش را مثبت، پویا و در حال پیشرفت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار