فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

بزرگترین عملیات‌ فرهنگی برای دانش‌آموزان، اردوی راهیان نور است

«علی غضنفری» یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان را اردوی راهیان نور دانست و گفت: در شرایط خاص فعلی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ در مقابل طوفان و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب، امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۳۲۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ - 27January 2019

بزرگترین عملیات‌ فرهنگی برای دانش‌آموزان راهیان نور استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «علی غضنفری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان «دشتی»، امروز (یک‌شنبه) در مراسم اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان دشتی به اردو‌های راهیان نور، با تاکید بر نقش مهم برگزاری این اردو‌ها در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: تبیین جایگاه هشت سال دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی هشت ساله، از اهداف مهم برگزاری اردو‌های راهیان نور است.

وی از اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان دشتی به راهیان نور خبر داد و بیان کرد: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان دشتی به مناطق جنوبی در استان خوزستان اعزام شدند که از مناطق عملیاتی «اروند»، «شلمچه»، «نهر خین»، «ذوالفقاری» و «علقمه شهدای غواص کربلای چهار»، «بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)»، «گلزار شهدای شرق کارون» و «منطقه عملیات ثامن الائمه (ع)» دیدار و زیارت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه دانش‌آموزان با ۱۰ دستگاه اتوبوس اعزام شدند، گفت: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

عضنفری هدف از برگزاری کاروان راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: اردو‌های راهیان نور با همکاری آموزش و پرورش و سپاه برگزار می‌شود و مختص دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

وی یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان را اردوی راهیان نور دانست و افزود: در شرایط خاص فعلی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ در مقابل طوفان و هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب، امری مهم و ضروری است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بیان کرد: روایتگری خاطرات هشت سال دفاع مقدس، ارائه فیلم‌های آموزنده و بازدید از مناطق عملیاتی، از دیگر برنامه‌هایی است که در این اردوی فرهنگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار