مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان خبرداد؛

تألیف 88 عنوان کتاب در دستور کار کنگره شهدای استان کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۸۸ عنوان کتاب در دستور کار کنگره 6500 شهید استان قرار دارد که ۳۸ عنوان در قالب داستان خاطره است.
کد خبر: ۳۲۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 27January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، در نشست کمیته‌های دومین کنگره 6500 شهید استان اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره شهدا در استان 30 استودیو در حوزه جمع آوری و مصاحبه با خانواده معظم شهدا فعال شده است که بیش از دو هزار مصاحبه انجام شده و تاکنون هزار و ۷۷۲ مصاحبه وارد سیستم شده است.

ابوالحسنی با بیان اینکه در حوزه پروژه تذکره‌الشهدا استان قریب به 150 هزاردقیقه مصاحبه انجام شده است افزود: تا زمان برگزاری کنگره ۹۰ درصد کار جمع آوری به اتمام می‌رسد و مابقی به بعد از کنگره موکول می شود.

سرهنگ ابوالحسنی افزود: ۸۸ عنوان کتاب برای کنگره در دستور کار قرار دارد که ۳۸ عنوان کتاب درقالب داستان خاطره است که ۳۰ عنوان کتاب توسط کرمانی‌ها، ۸ عنوان توسط نویسندگان ملی و زیر نظر «مرتضی سرهنگی» تألیف می‌شود که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشتیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه 10 عنوان کتاب در حوزه کودکان رونمایی خواهد شد گفت: ۱۶۰ نفر در حوزه کتاب و جمع آوری مطالب فعال هستند که تلاش داریم از 88 عنوان کتاب ۴۰ عنوان را به اجلاسیه برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها