توسط فرمانده سپاه استان کرمان صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان

سردار «غلامعلی ابوحمزه» با بیان اینکه اجلاسیه شهدا استان کرمان ۹ اسفندماه در مصلی بزرگ «امام علی (ع)» برگزار می‌شود، گفت: چهارم اسفندماه، گردهمایی بزرگ آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس را برنامه‌ریزی کردیم.
کد خبر: ۳۲۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 28January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه «ثارالله» استان کرمان، در نشست کمیته‌های فعال دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان، اظهار داشت: از مهرماه سال ۱۳۹۶ کار کنگره شهدای استان کرمان شروع شده و با توجه به اقداماتی که در این راستا پیش‌بینی و یا انجام شده است، به اذعان مسئولین کشوری، دومین کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان در مقایسه با همه کنگره‌هایی که طی ۲۰ سال اخیر برگزار شده، متفاوت است.

وی ادامه داد: برخلاف اینکه بسیاری از فعالیت‌ها بعد از برگزاری کنگره متوقف می‌شود، ولی ما بنا را بر این گذاشتیم که در این کنگره چنین نشود و درصدد هستیم تا با امام جمعه کرمان و سردار حاج «قاسم سلیمانی» به یک جمع‌بندی برسیم که بعد از کنگره با چه صورت و طی چه مدت کار دنبال شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اعضای ستاد کنگره شهدای استان با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دیدار خواهند داشت، افزود: با توجه به اینکه معظم‌له از تولیدات کنگره مربوطه بازدید می‌کنند؛ لذا مسئولین کمیته‌ها تولیدات فاخر کنگره شهدای استان را تا ۲۲ بهمن‌ماه به ستاد کنگره ارائه دهند.

وی به تشریح برنامه‌های کنگره شهدای استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: اجرای رسمی برنامه‌های دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان از ۲۷ بهمن‌ماه همراه با ویژه‌برنامه «فصل شیدایی» شروع خواهد شد و همچنین افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ۲۷ بهمن صورت گرفته و به مدت یک هفته دایر است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه اجلاسیه شهدای استان کرمان ۹ اسفندماه در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار می‌شود، گفت: چهارم اسفندماه، گردهمایی بزرگ آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس را برنامه ریزی کردیم.

وی گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز، دانشجو، یادواره شهدای فرهنگی، تبلیغی، روحانی و رسانه، یادواره شهدای زن و تجلیل از زنان ایثارگر در مراسم جشن میلاد کوثر، افتتاح یادمان شهید گمنام در دانشگاه پیام نور کرمان از دیگر برنامه‌های اجلاسیه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار