مسئول بسیج رسانه استان یزد:

ویژه‌برنامه «رسانه انقلابی، انقلاب رسانه‌ای» در یزد برگزار می‌شود

«سیدجواد امامی‌میبدی» فراگیری سواد رسانه‌ای توسط اقشار مختلف جامعه را ضروری دانست و گفت: بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد به منظور فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، ویژه‌برنامه نشست تخصصی رسانه‌ها با عنوان «رسانه انقلابی، انقلاب رسانه‌ای» را برگزار کند.
کد خبر: ۳۲۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ - 28January 2019

ویژه برنامه «رسانه انقلابی، انقلاب رسانه‌ای» در یزد برگزار می شود(دفاع پرس هایپر نیست و فاصله متن و با عکس رعایت نشده)به گزارش دفاع پرس از یزد، «سیدجواد امامی‌میبدی» مسئول بسیج رسانه یزد، با اشاره به ضرورت تببین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان، ‌اظهار داشت: ‌استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی اصحاب رسانه‌ها را قشری پرسش‌گر دانست و افزود:‌ خبرنگاران با برخورداری از روحیه مطالبه‌گری، نقش مهمی در توسعه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه ایفا می‌کند.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: راه‌اندازی پویش‌های رسانه‌ای به منظور بیان دستاوردهای انقلاب، باید در دستور کار جدی خبرنگاران قرار گیرد.

امامی برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری را از دیگر ضرورت‌های اجرایی به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد:‌ خوشبختانه انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود، دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف داشته که بیان آن‌ها مستلزم استفاده صحیح و هوشمندانه از رسانه‌هاست.

این مسئول با اشاره به اهمیت تحلیل وضعیت خارجی ایران و همچنین پاسخ شفاف به شبهات نسل امروز،‌ ادامه داد:‌ دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سعی دارند با سیاه‌نمایی، وضعیت ایران را نامطلوب نشان داده و مردم را نسبت به ارزش‌ها و اهداف این نظام مقدس بی‌تفاوت کنند.

وی ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه را ضروری دانست و بیان کرد:‌ بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد به منظور فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه نشست تخصصی رسانه‌ها با عنوان «رسانه انقلابی، انقلاب رسانه‌ای» را با حضور فعالین فضای مجازی، اصحاب رسانه استان و سخنرانی «حسن شمشادی» خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه برگزار کند.

این مسئول در پایان با بیان این‌که این نشست رسانه انقلابی روز یک‌شنبه 14 بهمن‌ماه از ساعت 9 الی 11 صبح در محل خیابان مهدی - روبروی مسجد صاحب‌الزمان (عج) - سالن اجتماعات بسیج هنرمندان استان یزد برگزار می‌شود، گفت: «تحلیل وضعیت فعلی رسانه‌های ایران در داخل و خارج کشور»، «بررسی قدرت رسانه‌ای ایران» و «چشم‌انداز رسانه‌های کشور» از جمله محورهای تعیین شده برای این نشست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها