عصبانیت وزیر خارجه بحرین از سخنان نصرالله علیه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه بحرین از سخن سید حسن نصرالله در خصوص آزادی منطقه «الجلیل» در سرزمین اشغالی به شدت عصبانی شده و زبان به توهین علیه دبیرکل حزب‌الله گشود.
کد خبر: ۳۲۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ - 27January 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در صفحه توئیتر خود و در واکنش به سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله علیه رژیم صهیونیستی، دبیر کل حزب‌الله را تروریست خواند.

سید نصرالله در حالی که گفته بود برای آزادی منطقه «الجلیل» از اشغال رژیم صهیونیستی برنامه دارد، وزیر خارجه بحرین آزادی این منطقه فلسطینی را به مثابه «اشغال» آن دانست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان، شب گذشته در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین، گفت: برای ورود به الجلیل برنامه داریم، اما تأکید می‌کنم که تصمیم ورود به آن را بر حسب شرایط وقت خواهیم گرفت. ما بی‌شک از سال‌ها پیش قدرت ورود با الجلیل را داریم.

وزیر خارجه بحرین در توئیتر خود با کلماتی توهین‌آمیز نوشت: نصراللهِ تروریست اقرار کرده است که تونل‌ها از مدت‌ها پیش حفر شده و برنامه «اشغال» الجلیل را در سر دارد. کشوری برای ادامه حیات خود به دنبال صلح است و مزدور ایران برای ادامه حیات خود برای جنگ برنامه‌ریزی می‌کند.

حمله شدید وزیر خارجه بحرین به سید حسن نصرالله در حالی صورت می‌گیرد که روابط این کشور با رژیم صهیونیستی دیگر برای کسی در منطقه پوشیده نیست؛ تا جایی که روزنامه یدیعوت آحارانوت در آبان ماه گذشته سفر بعدی نتانیاهو به یک کشور عربی را بحرین اعلام کرده بود.

روزنامه هاآرتص نیز آذرماه گذشته نوشت که رژیم صهیونیستی به دنبال برقراری روابط رسمی با سودان و بحرین است.

نکته قابل توجه اینکه، بحرین این روز‌ها خواستار بازگشت به سوریه است و همان‌طور که سید حسن نصرالله شب گذشته اشاره کرد، این کشور به کلی منکر قطع روابط با سوریه از ابتدای بحران شده است؛ با این حال «خالد بن احمد آل خلیفه» در اردیبهشت ماه گذشته با حمایت از حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، گفته بود: «اسرائیل حق دفاع از خود را دارد...»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها