امام جمعه تبریز:

شهید «باقری» همه فرماندهان دوران حاضر را تربیت کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهید حسن باقری به قدری فرد نابغه و طراح بود که سردار قاسم سلیمانی و همه فرماندهان دوران حاضر را تربیت کرده است.
کد خبر: ۳۲۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 28January 2019

شهید باقری همه فرماندهان دوران حاضر را تربیت داده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اجلاسیه نیروی‌های مسلح که به مناسبت کنگره شهید «حسن باقری» در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: شهید باقری به قدری فرد نابغه و طراح بود که سردار قاسم سلیمانی و همه فرماندهان دوران حاضر را تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه حسن واقعا مثل یک رهبر نظامی بود، افزود: او بهشتی جنگ بود، یعنی همان نقشی که شهید مظلوم بهشتی برای انقلاب و نظام و امام داشت، حسن باقری همان نقش را برای جنگ و جبهه داشت. همه فرماندهان نظرشان این بود که اگر زنده می‌ماند، در جنگ تاثیر بسیار زیاد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید باقری را مقام معظم رهبری کشف کردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شهید باقری را به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی و در حزب جمهوری اسلامی به عنوان یکی از استعدادهای برتر در حوزه رسانه کشف کرده و به مسئولان اطلاعاتی معرفی می‌کنند که سرلشکر محسن رضایی هم غلامحسین افشردی را در قالب فرمانده قرارگاه و یکی از ارکان مهم جنگ در اطلاعات و عملیات به کار می‌گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه حسن باقری در تسخیر لانه جاسوسی نقش کلیدی داشت گفت: حسن باقری وقتی به الجزایر می‌رود، در پوشش خبرنگار در آن اجلاس حاضر شده و با اطلاع‌رسانی بدیع از مذاکرات ایران و آمریکا و پرداختن به حاشیه اجلاس الجزایر و شفاف‌سازی به موقع موجب می‌شود مرحله مهمی از انقلاب اسلامی رقم بخورد. 

وی با تاکید بر اینکه نقش شهید باقری در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش ناشدنی است ابراز داشت: از اینکه شهید باقری و سرلشکر محمد باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح از فرزندان نابغه آذربایجان هستند، به خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار