مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر وظیفه همه دستگاه‌هاست

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: رسیدگی به امورات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 28January 2019

اوج ایثارگری‌ و فداکاری‌ را می‌توان در شهادت خلاصه کرد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با بیان این که جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که حیات بشری همواره حاصل فداکاری افرادی است که از تمام هستی خود گذشتند تا حیات جامعه را تضمین کنند، گفت: اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها را می‌توان در شهادت خلاصه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن تأکید بر تسریع در رفع مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر، خاطرنشان کرد: رسیدگی به امورات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست، افزود: بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

تشکری با تشریح اهداف و فلسفه ساختار وجودی شورای فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: تفکر شهید و شهادت در کشور نیاز جامعه و سرشار از معنویت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار