فرمانده سپاه استان بوشهر:

فضای مجازی یکی از محورهای نبرد دشمن با انقلاب اسلامی است

«علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، گفت: یکی از محور‌های نبرد دشمن با انقلاب اسلامی در فضای مجازی است که باید با هوشیاری و سواد رسانه‌ای، عملیات‌های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۳۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 28January 2019

فضای مجازی یکی از محورهای نبرد دشمن با انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در جمع کارکنان فضای مجازی سپاه استان، اظهار داشت: یکی از محور‌های نبرد دشمن با انقلاب اسلامی در فضای مجازی است که باید با هوشیاری و سواد رسانه‌ای، عملیات‌های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز فضای مجازی یکی از ابزار‌های تاثیرگذار دشمن است که در حال یارگیری از درون ماست و امنیت داخلی را به خطر می‌اندازد.

سردار رزمجو افزود: فضای مجازی علاوه بر خطرات امنیتی که دارد، خانواده، دین و بسیاری از موارد در حوزه‌های مختلف را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی با بیان این‌که فضای مجازی یک ابزار نامرئی است، عنوان کرد: حضور بسیجیان و نیرو‌های انقلاب در فضای مجازی باید پدافند و آفندی باشد؛ هر کجا عملیات پدافندی انجام شد موفق شدیم و هر کجا از عملیات‌های پدافندی غافل شدیم با مشکلات بزرگی روبرو شدیم.

عضو شورای تامین استان بوشهر تصریح کرد: در عملیات‌های فضای مجازی خاکریز‌هایی وجود ندارد که با لودر خاک‌برداری کنیم، امروز خاکریز‌های فضای مجازی همین تلفن‌های هوشمند و سیستم‌های الکترونیکی هستند.

سردار رزمجو با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، باید دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف برای مردم بازبینی شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار