آیت الله طباطبائی:

پیروزی هاى محور مقاومت زمینه ساز پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است

نماینده مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه پیروزی‌های محور مقاومت زمینه‌ساز پایه‌گذاری تمدن اسلامی است، گفت: آگاهی‌های به دست آمده نزد محور مقاومت و دنیا به برکت همین پیروزی‌هاست.
کد خبر: ۳۳۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ - 28January 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، آیت الله طباطبائی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه طی گفت و گویی با تشریح جزئیات چهاردهمین گردهمایی علمای جهان اسلام در سوریه اظهار داشت: امروز محور مقاومت اسلامی و دنیا با آگاهی جدیدی مواجه است؛ این آگاهی به برکت پیروزی هاى مقاومت اسلامی و شکست هاى دشمن صهیونیستی به وجود آمده است.

وی گفت: وظیفه ما این است که از این فرصت استفاده کنیم تا تمدن اسلامی را بسازیم و پایه گذاری کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: در راستای تحقق این امر واجب ومهم، این گردهمائی تلاش دارد تا مجالی برای گفت و گو و اظهار نظر علمای اسلام در مورد آینده جهان اسلام باشد..

به گزارش دفاع پرس، چهاردهمین همایش علمای اسلامی سوریه با حضور ۵۰۰ تن از علمای شیعه و سنی کشور‌های منطقه و جبهه مقاومت چهارشنبه ۱۰ بهمن در دمشق برگزار می‌شود.

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عبدالستار السید وزیر اوقاف و شئون دینی سوریه در این همایش که به همت دفتر مقام معظم رهبری در سوریه، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و وزارت اوقاف و شئون دینی سوریه برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار